فروش محصولات شیائومی در ماه گذشته‌ی هند به ۸٫۵ میلیون دستگاه رسید - تکفارس 
فروش محصولات شیائومی در ماه گذشته‌ی هند به ۸٫۵ میلیون دستگاه رسید - تکفارس 

فروش محصولات شیائومی در ماه گذشته‌ی هند به ۸٫۵ میلیون دستگاه رسید

مصطفی اسماعیلیان
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - 20:30
فروش محصولات شیائومی در ماه گذشته‌ی هند به ۸٫۵ میلیون دستگاه رسید - تکفارس 

شرکت شیائومی (Xiaomi) روز دوشنبه از فروش ۸٫۵ میلیونی محصولات خود در خلال جشن فصلی هند خبر داد. با تک‌فارس همراه باشید.

این شرکت بزرگ چینی توانست در هند بیش‌از ۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند، ۴ میلیون تلویزیون و تعداد ۲٫۱ میلیون از دیگر محصولات الکترونیکی و لوازم جانبی خود را در ماه گذشته به فروش برساند.

طبق گزارشات منتشر شده، ارزش فروش این محصولات چیزی حدود ۱  میلیارد دلار برآورد شده است که کسب چنین درآمدی در عرض یک ماه موفقیتی بزرگ برای شیائومی محسوب می‌شود.

Raghu Reddy، مدیر بخش فروش آنلاین شیائومی در هند، در این باره گفت:

امسال با فروش ۶ میلیونی گوشی‌های هوشمند و ۸٫۵ میلیونی محصولات خود توانستیم برتری خود را در میان رقبا به نمایش بگذاریم.  ما بخاطر تمام عشقی که مشتریان نسبت به محصولاتمان دارند هیجان‌زده و به همان اندازه نیز فروتن هستیم.

در میان محصولات خریداری‌شده‌ی شیائومی، گوشی‌های هوشمند Redmi Note 5 Pro و Redmi 6A به‌ترتیب بیش‌ترین فروش را در میان کاربران Flipkart و Amazon کسب کردند. علاوه‌بر‌این دستگاه تصفیه‌هوای Mi Air Purifier 2S  نیز با رشد ۴٫۵ برابری در تقاضا روبرو شد.

بدین صورت شیائومی توانست رتبه‌ی اول فروش را در بسیاری از دسته‌بندی‌های محصولات Flipkart و Amazon به خود اختصاص دهد و به عنوان برترین فروشنده‌ی گوشی هوشمند، تلویزیون، پاوربانک، سیستم امنیتی خانه و دستگاه تصفیه هوا در این فروشگاه‌های بزرگ انتخاب شود.

طبق گزارشات منتشر شده شیائومی توانست در بازه‌ی زمانی ۱۷مهر تا ۱۸ آبان‌ماه (۹ اکتبر تا ۸ نوامبر) به درآمد ۱ میلیارد دلاری در سیستم ارزش کالای غیرمستقیم (GMW) دست پیدا کند که البته تمام محصولات به فروش رفته ائم از گوشی هوشمند، تلویزیون LED، لوازم جانبی و روترها از وب‌سایت رسمی این شرکت، فروشگاه Mi Home و دیگر شرکای فروشگاهی شیائومی به فر وش رفته‌اند.

لازم به ذکر است که سیستم GMW اصطلاحی است که در بازار خرده‌فروشی‌های آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد و نشان‌دهنده‌ی ارزش کل کالاهای به‌فروش رفته در زمانی معین است.

نظر شما کاربران تک‌فارس در مورد این حجم از فروش شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید