عرضه لپ‌تاپ Surface Go مایکروسافت با قابلیت LTE در هفته آینده - تکفارس 
عرضه لپ‌تاپ Surface Go مایکروسافت با قابلیت LTE در هفته آینده - تکفارس 

عرضه لپ‌تاپ Surface Go مایکروسافت با قابلیت LTE در هفته آینده

امیر محمد مریخی
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - 22:00
عرضه لپ‌تاپ Surface Go مایکروسافت با قابلیت LTE در هفته آینده - تکفارس 

وقتی مایکروسافت در ماه جولای از کوچکترین و ارزان­ترین مدل لپ‌تاپ سری سرفیس رونمایی کرد، قرار شد یک مدل از آن با قابلیت LTE نیز در انتهای سال جاری میلادی عرضه شود.

با این که مجبور شدیم زمان زیادی صبر کنیم اما حالا کسانی که به دنبال خرید تبلتی با ویندوز ۱۰ و صفحه کلید جداشدنی و قلم سرفیس، و همچنین قابلیت اتصال سریع به اینترنت بودند، می‌­توانند به زودی محصول مورد نظر خود را در بازار مشاهده کنند چرا که چهارمین نوع سرفیس Go در فروشگاه مجازی مایکروسافت در آمریکا به چشم خورد، با این که تاریخ انتشار مشخصی گفته نشده اما قیمت آن بر کسی پوشیده نیست. قیمت ۶۷۹ دلاری در سایت Best Buy، نشان‌دهنده تایید این موضوع است. لازم به ذکر است که نمونه ۱۰ اینچی و LTE لپ‌تاپ مذکور با این قیمت به فروش خواهد رسید.

جدا از ویژگی LTE، ظاهرا قرار است در این دستگاه از ۸ گیگ رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی SSD و همان پردازنده میان‌رده‌ای که در مدل‌های دیگر وجود داشت (اینتل ۴۴۱۵Y Pentium Gold) نیز استفاده شود.

در واقع شما ۱۳۰ دلار بیشتر، فقط برای فناوری LTE پرداخت خواهید در حالی که برای مدل قبل سرفیس Go، حدود ۵۵۰ دلاری پرداخت می‌­کردید چرا که این دو دستگاه در باقی مشخصات کاملا یکسان هستند.

اگر تنها به وای فای احتیاج دارید، مدل ۴۴۹ دلاری با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی SSD و ۴ گیگ رم را فراموش نکنید. این دستگاه تا مدتی قبل در انحصار سایت Costco قرار داشت ولی بالاخره در فروشگاه رسمی مایکروسافت مشاهده شد.

به خاطر داشته باشید که این قیمت­‌ها شامل قلم و صفحه کلید مخصوص سرفیس Go نمی‌­شوند اما از آنجایی که انتظار می­‌رود معرفی مدل LTE کمی با تاخیر روبه‌رو شده، می‌توانیم منتظر یک تخفیف کوچک در جمعه سیاه (Black Friday) باشیم.

همچنین لازم است بدانید که سرفیس پرو ۶ با قابلیت LTE هنوز قرار نیست به بازار عرضه شود اما همچنان می‌­توانید نسل گذشته آن را با پردازنده اینتل Core i5 و ۸گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی SSD با قابلیت LTE با مبلغ ۱۴۴۹ دلار خریداری کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید