اضافه شدن گزینه تهیه فایل پشتیبان به نرم‌افزار گوگل درایو - تکفارس 
اضافه شدن گزینه تهیه فایل پشتیبان به نرم‌افزار گوگل درایو - تکفارس 

اضافه شدن گزینه تهیه فایل پشتیبان به نرم‌افزار گوگل درایو

سید محمد معلمی
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - 17:00
اضافه شدن گزینه تهیه فایل پشتیبان به نرم‌افزار گوگل درایو - تکفارس 

اپلیکیشن گوگل درایو در اکثر گوشی‌های اندرویدی نصب شده و معمولاً با نرم‌افزارها، داده‌ها، مخاطبان، پیام‌ها و . . . ، در ارتباط است.

حالا یک گزینه جدید برای این نرم‌افزار در دسترس کاربران قرار گرفته تا بتوانند به صورت دستی از داده‌های خود فایل پشتیبان تهیه نمایند.

طبیعتاً گوشی‌های اندرویدی به طور اتوماتیک پس از اتصال به شارژر و وای‌فای، در نرم‌افزار وان‌درایو فایل بکاپ تشکیل می‌دهند ولی اگر این شرایط تا کنون برای شما رخ نداده، می‌توانید به صورت دستی

خودتان اقدام کنید.

به گزارش تکفارس و به نقل از سایت خبری to5google.com9، یک توییت در شبکه اجتماعی توییتر منتشر و مشخص شد که گزینه‌های جدیدی به اپلیکیشن وان‌درایو اضافه شده است. بر این اساس کاربران قادر خواهند بود به صورت دستی از داده‌های خود در نرم‌افزار گوگل درایو بکاپ‌گیری کنند. این قابلیت تا کنون در دسترس قرار نداشت ولی در ماه آگوست وعده داده شده بود که به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در پیام توییتری آمده است: آیا مقاله مربوط به تهیه فایل پشتیبان در نسخه اندرویدی نرم‌افزار گوگل درایو به صورت دستی را به خاطر دارید؟ حالا این قابلیت در گوشی پیکسل ۲ مشاهده شده است.

بر اساس گفته نویسنده این پیام، گزینه Back up now در گوشی پیکسل ۲ دیده شده ولی امکان استفاده از آن در دیگر دستگاه‌های قدیمی مانند Droid Turbo که از نسخه ۶ اندروید بهره می‌برند نیز فراهم شده است.

به نظر می‌رسد این بروزرسانی از طریق یک آپدیت اتوماتیک عرضه نشود و کاربران برای بهره‌مندی از آن باید آخرین نسخه وان‌درایو را از گوگل پلی استور دانلود نمایند.

به هر حال، آپشن جدید به کاربران اطمینان خاطر می‌دهد که قبل از بازگرداندن تنظیمات گوشی به حالت کارخانه یا فروش آن به شخصی دیگر، از داده‌های آنها فایل پشتیبان تهیه شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید