هوآوی میت ۲۰ پرو آپدیت شد - تکفارس 
هوآوی میت ۲۰ پرو آپدیت شد - تکفارس 

هوآوی میت ۲۰ پرو آپدیت شد

سید محمد معلمی
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - 18:30
هوآوی میت ۲۰ پرو آپدیت شد - تکفارس 

زمان زیادی از ورود گوشی میت ۲۰ پرو به عنوان پرچمدار هوآوی نمی‌گذرد که به نظر می‌رسد این کمپانی چینی بروزرسانی را برای این دستگاه به خصوص برای لنزهای دوربین عرضه کرده است.

میت ۲۰ پرو از سه لنز به عنوان دوربین اصلی بهره می‌برد ولی نکته‌ای که وجود دارد این است که هیچ کدام از این لنزها همچون گوشی هوآوی پی ۲۰ پرو سنسور مونوکروم برای گرفتن تصاویر زاویه گسترده نداشتند. این ویژگی سبب می‌شود که بتوانیم سوژه‌های بیشتری را در فریم عکاسی خود قرار دهیم. تکنولوژی مذکور برای عکسبرداری زیر آب بسیار فوق‌العاده است.

حالا اخبار و اطلاعاتی به گوش می‌رسد که دال بر این موضوع هستند که هوآوی ویژگی را افزوده تا کاربران بتوانند گوشی را به اعماق آب ببرند و از اتفاقات آن‌جا عکسبرداری کنند.

برای گرفتن عکس در زیر آب، به جای اینکه لازم باشد روی صفحه نمایش ضربه زده شود، بهتر است دکمه کم و زیاد کردن صدا را فشار دهید.

گوشی هوآوی میت ۲۰ پرو به خاطر بهره‌گیری از تکنولوژی IP68 ضد آب و ضد خاک است و این یعنی می‌توانیم این دستگاه را به مدت ۳۰ دقیقه زیر عمق ۱٫۵ متری آب ببریم ولی با این فناوری جدید تازه عرضه شده، به نظر می‌رسد بتوان دستگاه مذکور را بیشتر در آب فرو کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید