استراتژی جدید سامسونگ در زمینه ایجاد امنیت گوشی‌های میان‌رده - تکفارس 
استراتژی جدید سامسونگ در زمینه ایجاد امنیت گوشی‌های میان‌رده - تکفارس 

استراتژی جدید سامسونگ در زمینه ایجاد امنیت گوشی‌های میان‌رده

سید محمد معلمی
۱۷ آبان ۱۳۹۷ - 19:00
استراتژی جدید سامسونگ در زمینه ایجاد امنیت گوشی‌های میان‌رده - تکفارس 

از سال آینده که انتظار می‌رود در آن گلکسی اس ۱۰ معرفی شود و در این دستگاه سنسور جدید اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش آن هم از نوع اولتراسونیکی را مشاهده کنیم، گفته می‌شود که استراتژی سامسونگ در زمینه تولید گوشی‌های میان‌رده نیز تا حدودی تغییر خواهد کرد.

بر اساس گزارشات منتشر شده از خبرگزاری‌های تایوانی، به نظر می‌رسد کمپانی کره‌ای تصمیم گرفته تا از اسکنرهای اثر انگشت درون صفحه نمایش اولتراسونیکی در گوشی‌های میان‌رده‌اش نیز بهره ببرد.

به گزارش منابع خبری موثق، دو شرکت کووالکوم و مدیا تک در حال برنامه‌ریزی برای چگونگی پیاده‌سازی استراتژی آتی سامسونگ می‌باشند. البته گفته می‌شود که به خاطر کیفیت بیشتر محصولات شرکت کووالکوم، سامسونگ علاقه بیشتری برای همکاری با این کمپانی دارد.

آنطور که از شایعات برداشت می‌شود، تحویل محصولات میان‌رده با اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش اولتراسونیکی یا از اواخر سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد و یا از روزهای ابتدایی سال ۲۰۱۹ زیرا سامسونگ باید بتواند ابتدا از این سنسور در پرچمدارش یعنی گلکسی اس ۱۰ استفاده کند و سپس آن را در محصولات میان‌رده به کار گیرد.

مطمئناً به انجام رسیدن چنین کاری بسیار فوق‌العاده خواهد بود زیرا در حال حاضر سنسورهای اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش فقط به گوشی‌های پیشرفته که بعضاً پرچمدار هستند، محدود است. به علاوه، گوشی‌های فعلی موجود از حسگرهای کندتر و ارزان‌تر اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش اپتیکی بهره می‌برند. بنابراین شاید سامسونگ با اتخاذ چنین استراتژی می‌خواهد مشتریان بیشتری را جذب کرده و بازار را دوباره در اختیار خود گیرد.

با توجه به اینکه می‌توانیم فرض کنیم که تحویل اولین گوشی میان‌رده با اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش اولتراسونیکی حداقل تا اوایل سال آتی میلادی عرضه نخواهد شد، این احتمال وجود دارد که اولین دستگاه میان‌رده که از سنسور مذکور بهره می‌برد، همزمان با گلکسی اس ۱۰ و در همایش MWC سال ۲۰۱۸ معرفی و عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.