عینک‌ آفتابی با قابلیت فیلم‌برداری و ضبط تصاویر HD - تکفارس 
عینک‌ آفتابی با قابلیت فیلم‌برداری و ضبط تصاویر HD - تکفارس 

عینک‌ آفتابی با قابلیت فیلم‌برداری و ضبط تصاویر HD

مصطفی اسماعیلیان
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - 12:00
عینک‌ آفتابی با قابلیت فیلم‌برداری و ضبط تصاویر HD - تکفارس 

زمانی که حرف از ترکیب فیلم‌برداری با اشتراک‌گذاری تصاویر به میان می‌آید، منطقی است که ذهن ما از میان تمام شرکت‌های بزرگ فناوری به سراغ سازنده‌ی Snapchat برود. شرکتی که حال صنعت خود را وارد عینک‌های آفتابی و ابزارهای قابل‌پوشیدن کرده است. پیش از این، فناوری‌های مرتبطی در بخش پزشکی و یا خدمات درمانی مورد استفاده قرار می‌گرفت اما حالا تصور کنید که تمام لباس‌ها و ابزارهایی که روزانه از آن استفاده می‌کنیم قابلیت فیلم‌برداری و ضبط تصاویر HD را داشته باشند. با تک‌فارس همراه باشید.

به تازگی شرکت اسنپ (.Snap inc) از عینک‌های هوشمند خود با عنوان Spectacles رونمایی کرد. این عینک‌های آفتابیِ شیک که در دو طرح مردانه و زنانه عرضه شده‌اند، مناسب زمانی هستند که می‌خواهید در کنار لذت‌بردن از لحظات خوب خود با دوستان، آن‌ها را بی‌وقفه و بدون ایجاد مزاحمت ضبط کنید. در این مورد دیگر نیازی نیست تا هربار گوشی هوشمند خود را از جیب بیرون آورده و آن را برای فیلم‌برداری جلوی چشم خود بگیرید، این عینک تمام کار  را برای شما انجام خواهد داد.

لنزهای عینک‌های آفتابی Spectacles قطبی یا به اصطلاح پلاریزه شده‌اند تا نورهای زننده را به مقدار قابل توجهی حذف و تصاویر بهتری را به کاربر ارائه دهند. همچنین ویژگی ضد آب این اجازه را می‌دهد تا در استخر و آب‌های کم‌عمق نیز قادر به ضبط تصاویر باشد. بر خلاف دیگر تجهیزات فیلم‌برداری کوچک، عینک‌های هوشمند اسنپ دارای حافظه‌ی ذخیره‌ساز درونی هستند تا به دلیل کمبود حافظه نیازی به فرستادن تصاویر به گوشی هوشمند خود نداشته باشید.

عینک‌ آفتابی با قابلیت فیلم‌برداری و ضبط تصاویر HD - تکفارس 

Spectacles می‌تواند حداکثر تا مدت ۳۰ ثانیه در حالت HD به فیلم‌برداری بپردازد، البته جدا از اینکه استفاده‌ی اصلی این عینک‌ها در نرم‌افزار Snapchat است، می‌توانید تصاویر ضبط‌شده را به هر سیستم‌عامل یا برنامه‌ی دیگری منتقل کنید. به‌طور پیش‌فرض دوربین‌ تعبیه‌شده بر روی این عینک تصاویر را در قالبی دایره‌ای شکل ضبط می‌کند اما بعد از اتمام ضبط، امکان دریافت آن‌ها در قالب مربع یا مستطیل نیز وجود دارد تا در نرم‌افزارهای دیگری مثل اینستاگرام مورد استفاده قرار گیرد. تنها کاری که باید برای فیلم‌برداری و ضبط تصاویر با Spectacles انجام دهید، فشار دادن یک دکمه است، به این صورت دیگر برای ضبط خاطرات نیازی به آماده نگه‌داشتن مستمر دوربین گوشی هوشمند خود ندارید.

این عینک‌ها با قیمتی میان ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار عرضه شده‌اند و به لطف طراحی منحصر به فردی که دارند، آنقدر شیک هستند که در هر مکانی مورد استفاده قرار گیرند.

نظر شما کاربران تک‌فارس در مورد عینک‌های Spectacles چیست؟ دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.