تولید ایرپادهای مخصوص اندروید توسط آنر - تکفارس 
تولید ایرپادهای مخصوص اندروید توسط آنر - تکفارس 

تولید ایرپادهای مخصوص اندروید توسط آنر

سید محمد معلمی
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - 19:00
تولید ایرپادهای مخصوص اندروید توسط آنر - تکفارس 

آنر به تازگی earbudهای جدیدی را تولید کرده که شباهت زیادی به ایرپادهای اپل دارند. این هندزفری‌های کوچک که FlyPods و FlyPods Pro نامیده می‌شوند، حتی در داشتن قطعه شارژی نیز به محصولات اپل شبیه هستند.

البته یک تفاوت محسوس میان ایرپادهای اپل و earbudهای آنر وجود دارد و آن هم استفاده از تکنولوژی مقاومت در برابر آب به نام IP54 می‌باشد. بهره‌گیری از این فناوری به آن معناست که حتی اگر حین ورزش کردن، عرق کردید نیز مشکلی برای این قطعات کوچک پیش نخواهد آمد. به خاطر داشته باشید که نمی‌توانید این earbudها را در استخر استفاده کنید.

همچون ایرپادهای اپل، از earbudهای آنر نیز می‌توان برای دریافت تماس‌ها، کنترل پخش یا توقف موسیقی و فعالسازی دستیار هوشمند این شرکت چینی یعنی YoYo بهره برد.

بنا بر ادعای آنر، باتری ۴۲۰ میلی‌آمپری این earbudها می‌تواند با یک بار شارژ، به مدت سه ساعت به طور یک‌سره فایل صوتی پخش کند و تا ۲۰ ساعت نیز در صورت اتصال همزمان به قاب شارژی، دوام داشته باشد.

قاب به کار رفته در این محصولات آنر از درگاه USB تایپ C استفاده می‌کند و با پد بیسیم و شارژ کننده Qi سازگاری تمام دارد.

FlyPods Pro دارای یک نوع ویژگی می‌باشد که آنر آن را BoneID Technology نامیده است. این قابلیت از وسیله‌ای به نام تشخیص دهنده اتصال هندزفری‌ها به استخوان گوش بهره می‌برد تا صدای کاربر را با صدای نویزی که در حال پخش است، قاطی نکند.

آنر همچنین یک تکنولوژی دیگر نیز به کار برده که با استفاده از آن می‌تواند صدای شما را تشخیص داده و با به کارگیری سیستم امضای صوتی و تأیید بیومتریکی، قفل گوشی شما را باز کند. بهره‌مندی از تکنولوژی مذکور برای دیگر کارها نیز فراهم شده که البته برای امنیت بیشتر، به اثر انگشت کاربر نیاز است؛ درست مانند سرویس‌های پرداختی که در WeChat و AliPay وجود دارند.

امکان پیش سفارش مدل FlyPods هم‌اکنون در چین و با قیمت ۱۱۵ دلار فراهم شده است که متقاضیان می‌توانند از میان رنگ‌های سفید و سبز آبی یکی را برگزینند. به علاوه، مدل FlyPods Pro هم با قیمت ۱۴۳ دلار و در رنگ‌های سفید و قرمز برای سفارش در دسترس قرار گرفته است.

در پایان اشاره کنیم که تاریخ دقیق حضور این earbudها، ۶ نوامبر سال جاری میلادی تعیین شده است.

به نظر شما، آیا آنر با تولید این محصولات می‌تواند از بازار پرفروش ایرپادها سهمی داشته باشد؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید