احتمال تغییر نام دوباره گوشی تاشو سامسونگ - تکفارس 
احتمال تغییر نام دوباره گوشی تاشو سامسونگ - تکفارس 

احتمال تغییر نام دوباره گوشی تاشو سامسونگ

سید محمد معلمی
۸ آبان ۱۳۹۷ - 20:00
احتمال تغییر نام دوباره گوشی تاشو سامسونگ - تکفارس 

بر اساس شایعات مختلف، گوشی تاشو سامسونگ را که یا گلکسی F می‌شناختیم و یا گلکسی ایکس، ممکن است به وینر (Winner) تغییر نام دهد.

با توجه به اینکه برای دومین بار است که گوشی تاشو سامسونگ تغییر نام می‌دهد، این احتمال وجود دارد که وینر اسم رمز این دستگاه باشد.

مطمئناً کلمه وینر یک واژه بسیار جدید برای محصولات سامسونگ است زیرا هیچ اثری از مشخصات گوشی‌های دارای پسوند گلکسی را در آن مشاهده نخواهیم کرد. ضمن اینکه اصلاً کلمه گلکسی را نیز در اسم آن نمی‌بینیم.

دلیل نامیدن گوشی مذکور به وینر نیز شاید به این خاطر است که طراحی خاص و تاشو بودن آن استایل تازه‌ای از گوشی را پیش روی چشمان ما قرار خواهد داد.

پیش از این نیز اعلام کردیم که ممکن است در گوشی تاشو سامسونگ یک صفحه نمایش ثانویه ۴ اینچی قرار بگیرد تا کاربران بدون نیاز به باز کردن آن، از اعلانات و پیام‌های هشدار با خبر شوند. همچنین گزارش دادیم که احتمال دارد این دستگاه به جای اینکه افقی بسته شود، عمودی تا بخورد.

گلکسی F آنطور که انتظار می‌رفت، تا نخواهد شد

در پایان اشاره کنیم که سامسونگ هنوز طراحی گوشی تاشو خود را نهایی نکرده است بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که تاریخ اعلام شده ژانویه سال ۲۰۱۹ که پیش از این به عنوان زمان معرفی این دستگاه از آن یاد می‌شد، ثابت بماند زیرا ممکن است بر اساس شایعات مختلف، گلکسی F، گلکسی ایکس، وینر و یا هر اسمی که شما می‌خواهید، تا ماه نوامبر نیز معرفی نشود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید