گلکسی نوت ۹ دیگر بهترین گوشی اندرویدی دنیا نیست - تکفارس 
گلکسی نوت ۹ دیگر بهترین گوشی اندرویدی دنیا نیست - تکفارس 

گلکسی نوت ۹ دیگر بهترین گوشی اندرویدی دنیا نیست

سید محمد معلمی
۲ آبان ۱۳۹۷ - 20:00
گلکسی نوت ۹ دیگر بهترین گوشی اندرویدی دنیا نیست - تکفارس 

اگر پیش از این قصد داشتید گلکسی نوت ۹ را به عنوان گوشی اندرویدی بعدی خود برگزینید، شاید بهتر باشید کمی بیشتر فکر کنید.

تقریباً دو ماه پس از اینکه گلکسی نوت ۹ لقب سریع‌ترین و بهترین گوشی اندرویدی دنیا را از آن خود کرد، حالا هوآوی با معرفی مدل میت ۲۰ پرو این عنوان را از پرچمدار فعلی سامسونگ ربوده است.

در قسمت بررسی تخصصی هوآوی میت ۲۰ پرو یکی از سایت‌های خبری معتبر نوشته شده است: هوآوی میت ۲۰ پرو چنان تجربه‌ای از کار کردن با گوشی را به ما اعطا می‌کند که به چیز دیگری نیاز نخواهیم داشت و تمامی انتظارات ما را برآورده می‌نماید؛ این گوشی فوق‌العاده است. این گوشی همان چیزی است که شما بی‌تردید عاشقش خواهید شد. با استناد به همین دستگاه می‌توانیم جایگاه بلندپروازانه هوآوی در بازار گوشی‌های هوشمند دنیا را تأیید کنیم و آن را یکی از نو آوران در این عرصه بدانیم.

در واقع هوآوی میت ۲۰ پرو در بسیاری از سایت‌های خبری امتیازات بالایی دریافت کرده است بنابراین نه تنها آن را می‌توانیم بهترین گوشی اندرویدی دنیا به جای گلکسی نوت ۹ بدانیم، بلکه اگر آن را در زمینه سرعت و عملکرد و دوام، هم‌تراز با آیفون ایکس اس مکس اپل بپنداریم نیز اشتباه نکرده‌ایم.

اخبار موفقیت هوآوی با معرفی مدل میت ۲۰ پرو مطمئناً سامسونگ را نگران خواهد کرد به خصوص اینکه شنیده می‌شود گلکسی نوت ۹ آمار فروش ناامیدکننده‌ای از خود به ثبت رسانده است.

با همه این دلایلی که آوردیم، باز هم تکرار می‌کنیم که اگر می‌خواستید گلکسی نوت ۹ بخرید و از آن به عنوان گوشی آتی خود استفاده کنید، بد نیست حداقل یک بار به بررسی‌های هوآوی میت ۲۰ پرو نگاهی بیندازید.

اگرچه پرچمدار هوآوی قلم استایلوس بلوتوثی ندارد ولی از نظر قیمت، عملکرد، امکانات و سرعت، بسیار برتر از گلکسی نوت ۹ سامسونگ می‌باشد.

شما کدام گوشی را انتخاب می‌کنید؛ گلکسی نوت ۹ یا هوآوی میت ۲۰ پرو؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید