رونمایی از ساعت هوشمند شرکت Mobovi در تاریخ ۲۲ اکتبر - تکفارس 
رونمایی از ساعت هوشمند شرکت Mobovi در تاریخ ۲۲ اکتبر - تکفارس 

رونمایی از ساعت هوشمند شرکت Mobovi در تاریخ ۲۲ اکتبر

سید محمد معلمی
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - 20:00
رونمایی از ساعت هوشمند شرکت Mobovi در تاریخ ۲۲ اکتبر - تکفارس 

Mobovi که یک شرکت کوچک در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند است، چندین محصول تولید کرده که می‌خواهد آنها را در ماه‌های باقی‌مانده سال جاری میلادی معرفی کند.

در ماه سپتامبر بود که Mobovi تیزری به نمایش گذاشت و اعلام کرد که می‌خواهد به زودی از یک ساعت هوشمند دیگر به نام TicWatch E2 رونمایی نماید ولی تاریخی برای زمان معرفی آن مشخص نکرد.

اگرچه ما اطلاعاتی در مورد ساعت TicWatch E2 داریم و می‌دانیم که ضد آب خواهد بود و سیستم عامل Wear OS خواهد داشت ولی متأسفانه اخبار دیگری از مشخصات فنی آن نداریم.

برای اینکه ماجرا کمی جذابتر شود، Mobovi اعلام کرد که می‌خواهد از ساعت هوشمند دیگری رونمایی کند که در تاریخ ۲۲ اکتبر آن را معرفی خواهد کرد.

در مورد این دستگاه پوشیدنی جدید که از آن به عنوان “سرآغاز چیزهای جدید” نام برده می‌شود، می‌توانیم با قطعیت بگوییم که مطمئناً همان ساعت TicWatch E2 نیست زیرا این وسیله در سمت راست خود دکمه‌های فیزیکی دارد در حالی که محصول آتی Mobovi کلاً دو دکمه دارد.

این کمپانی چینی در حال حاضر دو سری ساعت هوشمند در بازار دارد که E و S می‌باشند بنابراین می‌توانیم باور کنیم که ساعت آتی از سری دوم خواهد بود. البته این اطلاعات را در حد گمان در نظر داشته باشید زیرا اطلاعات دقیقی از جانب خودِ Mobovi هنوز تأیید نشده است.

از آن جایی که فردا ۲۲ اکتبر است، نباید زیاد منتظر بمانیم که ببینیم محصولات آتی Mobovi چه ساعت‌هایی هستند هرچند باید زمانی بگذرد تا ساعت‌های این شرکت چینی وارد بازار شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ساعت‌های هوشمند، با تکفارس همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید