هواوی میت ۲۰ ، پرو، ایکس هرآنچه که لازم است بدانید! - تکفارس 
هواوی میت ۲۰ ، پرو، ایکس هرآنچه که لازم است بدانید! - تکفارس 

هواوی میت ۲۰ ، پرو، ایکس هرآنچه که لازم است بدانید!

حسین چوبین
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - 12:00
هواوی میت ۲۰ ، پرو، ایکس هرآنچه که لازم است بدانید! - تکفارس 

شرکت چینی هواوی خبر تولید میت ۲۰ پرو را در ابتدای سال ۲۰۱۸ عنوان کرد. این گوشی دارای دوربین‌هایی با کیفیت بالا و همچنین طراحی ظاهری جذابی است. در زمان اعلام خبر تولید هواوی خبری مبنی بر ساخت هواوی میت ۲۰ ایکس و لایت منتشر نکرد؛ اما در روز معرفی متوجه شدیم که هواوی طیفی از انواع سری میت ۲۰ را تولید کرده است. در این مقاله قصد داریم هرآنچه که شما لازم دارید در زمینه میت۲۰، میت۲۰ پرو و همچنین میت ۲۰ ایکس که بزرگ ترین اندازه صفحه نمایش را نسبت به سایر مدل ها دارد بدانبد توضیح بدهیم. پس با ما همراه باشید.

طراحی و صفحه نمایش

هواوی همواره طراحی ظاهری گشی‌های خود را به طور پیوسته با نسخه های قبلی انجام می‌دهد. درمورد طراحی ظاهری هر سه مدل باید گفت که تقریبا با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارند. صفحه نمایش این گوشی به صورت گرد و بدون لبه طراحی شده که برروی یک قاب آلومینیمومی قرار گرفته است. اما یک تفاوت بزرگ و قابل توجه بین نسخه معمولی و بزرگترین مدل این گوشی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

جایگاه لنز دوربین‌ها در قسمت پشتی این گوشی کمی خارج از حد معمول است. سه لنز در قسمت پشتی قرار دارد که بسیار کارآمد هستند و تاثیر بسیار زیادی در عکسبرداری و یا فیلمبرداری دارند. طراحی جایگاه این لنز ها الهام گرفته از گوشی LG V40 ThinQ است. این تعداد از لنز تا به حال در هیچ یک از گوشی های هواوی دیده نشده و این اولین گوشی تولید شده توسط هواوی است که دارای ۳ لنز دوربین است. به جز سه لنز دوربین یک فلش هم در کنار این سه لنز وجود دارد که به عکسبرداری یا ف اینیلمبرداری در مکان های تاریک و کم نور کمک می‌کند. لنز ها در یک بسته دو در دو در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و فلش هم به عنوان بخش چهارم در کنار آن هاست که به عنوان این تعداد از لنز و همچنین یک فلش در کنار آن‌ها طراحی قابل قبول و کم حجمی را دارد؛ که می‌توانید عکس آن را در زیر مشاهده کنید.

هواوی میت ۲۰ ، پرو، ایکس هرآنچه که لازم است بدانید! - تکفارس 

در ادامه باید گفت در دنیایی که تکنولوژی به این سرعت در حال پیشرفت است و امکانات آن ها روز به روز در حال افزایش است ایجاد چنین تغییرات کوچک و کارآمدی در طراحی می‌تواند تحول های عظیمی ایجاد کند و تمایز هایی را برای انتخاب افراد مختلف ایجاد کند که همین موضوع سبب موفقیت گوشی‌هایی همانند میت ۲۰ می‌شود که رقابت را برای رقیبان جدی خود سخت می‌کند.

قاب پشتی هر دو نسخه گوشی را می‌توان تغییر داد در واقع می‌توان به جای انتخاب مدل براق  با رنگ‌های عجیب، مختلف و جذاب از مدل چرمی هم استفاده کرد و همانطور که گفتیم برای هر دو مدل این امکان وجود دارد. اگر انتخاب شما قسمت براق است باید گفت نگران افتادن خط و خش در اثر سایش های معمولی نباشید چرا که قاب این گوشی به نحوی طراحی شده که جای اثر انگشت روی این قسمت نماند و یا اثر آن بسیار کاهش یابد؛ همچنین در مقابل خط و خش های معمولی هم مقاوم است و به راحتی در اثر استفاده روزمره آسیب نمی‌بیند. هواوی برای ساخت این قاب یک لایه اضافه را به قاب این گوشی اضافه کردند؛ که باعث می‌شود جنس قاب براق شده و حس شیشه‌ای بودن را به کاربر القا کند.

اگر دو نسخه این گوشی را در کنار یکدیگر قرار دهید تفاوت های جزئی را در بین این دو گوشی حس می‌کنید. صفحه نمایش میت ۲۰ معمولی ۶٫۵۳ اینچ است و دارای قابلیت اچ دی ار است که می‌تواند رزولوشن ۲۲۴۴ در ۱۰۸۰ را با نرخ پردازش ۱۸٫۷:۹ را ایجاد کند. و اما میت ۲۰ پرو، صفحه نمایش این گوشی ۶٫۳۹ اینچی است و صفحه نمایش آن کمی انحنا دارد و از نوع OLED است. اندازه صفحه نمایش این گوشی همانطور که در بالا مطالعه کردید، کمی کوچکتر از اندازه‌ی صفحه نمایش میت ۲۰ معمولی است. صفحه نمایش این گوشی می‌تواند تصویر را با رزولوشن ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ و با نرخ پردازش ۱۹٫۵:۹ پخش کند. تفاوت این مدل در میزان پهنای گوشی در مقایسه با نسخه معمولی است. این گوشی پهنای بیشتری دارد و به علت وجود انحنا در صفحه نمایش تصاویر به صورت سه بعدی و حقیقی تر قابل مشاهده‌اند. و اما میت ۲۰ ایکس، این مدل از سری گوشی میت ۲۰ بزرگترین اندازه صفحه نمایش را دارد؛ صفحه نمایش این گوشی ۷٫۲ اینچ است و همچنین قابلیت اچ دی ار هم دارد. اما به طور کلی باید گفت که صفحه نمایش این گوشی با توجه به اندازه امکانات قابل قبول و کیفیت خوبی دارد.

سنسور تشخیص اثر انگشت در همه‌ی نسخه‌های میت ۲۰ به جز میت ۲۰ پرو وجود دارد. اما باید این نکته هم اضافه کرد که سنسور تشخیص اثر انگشت دیگر قابل لمس نیست و در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. این تکنولوژی به تازگی برروی گوشی های هوشمندی که اسکنر اثر انگشت دارند اضافه شده است و هواوی هم اولین بار از این سنسور برروی گوشی هواوی میت آر اس پورشه دیزاین استفاده کرده بود.

گوشی میت ۲۰ پرو دارای قابلیت ضدآب است و دارای استاندارد IP68 است و این موضوع یعنی شما می‌توانید در استخر هم از این گوشی استفاده کنید بدون اینکه آسیبی ببیند. اما میت ۲۰ معمولی دارای استاندارد IP54 است و همچنین میت ۲۰ ایکس هم دارای استاندارد IP53 است. اما درمورد پورت ها و راه های ارتباطی این سه نسخه مختلف باید گفت پورت هدفون میت ۲۰ پرو تغییر کرده است اما درمورد دو نسخه دیگر باید گفت که از همان تکنولوژی قدیمی و قبلی یعنی جک ۳٫۵ بهره می‌برند.

تمامی سری های میت ۲۰ دارای ۵ رنگ مختلف هستند که به دلخواه می‌توانید هر یک را انتخاب کنید. رنگ های موجود عبارتند از: مشکی، آبی کاربنی، صورتی طلایی، سبز زمردی و یک رنگ خاص به نام گرگ میش

جزئیات و باتری

هواوی میت ۲۰ ، پرو، ایکس هرآنچه که لازم است بدانید! - تکفارس 

در حالیکه هواوی در هر خبری که در سال گذشته منتشر می‌کرد در مورد پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ صحبت می‌کرد اما در روز مراسم یک غافلگیری برای همه‌ی مخاطبان به امغان آورد و این غافلگیری هم استفاده از پردازنده کایرین ۹۸۰ در این گوشی بود که باید گفت عملکرد این این پردازنده بسیار عالی است و مسلما این تغییر قدرت زیادی را به این گوشی خواهد داد.

سری میت ۲۰ اولین سری از گوشی تولید شده توسط هواوی است که در آن از پردازنده کایرین ۹۸۰ استفاده شده است. این پردازنده دارای ۸ هسته استو در ادامه هم باید گفت این کوچکترین پردازنده‌ای است که تا به حال هواوی تولید کرده است. اندازه‌ی این پردازنده ۷ نانومتر است که باید گفت بسیار کوچک است. فقط ۴ هسته از ۸ هسته این پردازنده در حالت معمولی اعمال این گوشی را مدیریت می‌کند. در زمانی که شما در حال کار با چندین برنامه هستید دو هسته دیگر به کمک چهار هسته فعال می‌آیند و زمانی که شما بخواهید با این گوشی بازی های سنگین و حرفه‌ای را انجام دهید تمام هشت هسته این پردازنده به کار می‌افتد. به گفته هواوی سرعت این پردازنده ۲۰ درصد بیشتر است و همچنین ۴۰ درصد هم به انرژی کمتری برای کار نیاز دارد. شگفت زده شدید؟ صبر کنید این همه‌ی ماجرا نیست بلکه این را هم باید اضافه کرد که هواوی از دو پردازنده نئورئال هم در درون این پردازنده قدرمتند قرار داده است که می‌تواند از هر دو این پردازنده ها هم به طور همزمان استفاده کند. پیش از این ما شاهد اینکار در پردازنده کایرین۹۷۰ بودیم که با وجود دو پردازنده نئورئال در این پردازنده فقط یکی از آن ها می‌توانست فعال باشد. اما در مورد بازدهی آن باید گفت که می‌تواند ۱۳۴ درصد بازدهی کلی را بهبود ببخشد و همچنین ۸۸ درصد از نظر استفاده از باتری و منبع انرژی صرفه جویی داشته باشد.

در مورد حافظه رم باید گفت شما می‌توانید به دلخواه خودتان بین دو مدل ۴GB و ۶GB یکی را انتخاب کنید. اما در حالت استاندارد میت ۲۰ پرو و میت ۲۰ ایکس هر دو دارای ۶GB رم هستند؛ اما به استثناء حافظه رم، حافظه داخلی هم به صورت استاندارد دارای ۱۲۸GB است و به صورت آپشنال با حافظه ۲۵۶GB هم موجود می‌باشد. اگرچه باید به این موضوع هم اشاره کرد که به دلیل تغییر ابعاد میکرو اس دی در این گوشی و کنار رفتن میکرواس‌دی و به کار بردن کارت حافظه نانو باید گفت کمی ارتباط با این نوع حافظه سخت است و فعلا همه گیر نیست بنابراین بهتر است که بیستر از حافظه داخلی گوشی استفاده کنید.

مطمئنا این سخت افزار و پردازنده قدرتمند که در این گوشی به کار رفته است باید منبع تغذیه قدرتمندی هم داشته باشد؛ باتری این گوشی بسیار قدرتمند است؛ باتری نسخه معمولی دارای ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت ، نسخه پرو ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت است و همچنین مدل ایکس دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. که در مجموع نسبت به تولیدات قبلی هواوی باید گفت که موبایل می‌تواند دو روز بیشتر با هربار شارژ فعال بماند و این موفقیت بسیار بزرگی برای هواوی است.

علت قدرت بیشتر باتری نسخه ایکس به دلیل وجود صفحه نمایش ۷٫۲ اینچی آن است و به نوعی اگر باتری این موبایل کمی ضعیف‌تر بود پردازنده، صفحه نمایش و خود باتری به شدت آسیب می‌دید و همچنین این دستگاه دیگر قابلیت جابه‌جایی نداشت.

قابلیت شارژ سریع هواوی مجددا در این دستگاه به کار رفت. براساس گفته هواوی اگر این موبایل را به منبع تغذیه ۴۰ واتی متصل کنید گوشی میت ۲۰ پرو می‌تواند در بازه زمانی۳۰ دقیقه شارژ باتری خود را به ۷۰ درصد برساند. اما در مورد میت ۲۰ ایکس هم باید گفت برای شارژ شدن با ولتاژ های پایین تر مثلا ۲۲٫۵ وات هم انجام می‌‌شود اما برای مقایسه باید گفت آیفون ایکس اس می‌تواند با ۵ وات هم شروع به شارژ کردن گوشی کند.

برای شارژ کردن سریع می‌توانید از شارژ بی‌سیم یا همان وایرلس هم استفاده کنید. این نوع شارژ می‌تواند ۱۵ وات برق را برای شارژبی‌سیم استفاده کند و نکته جالب اینکه این میزان ولتاژ و همچنین سرعت شارژ آن دویست برابر شارژ بی‌سیم آیفون ایکس است. و اما تکنولوژی جالبی که هواوی در این گوشی به کار برده است و شانس موفقیت او را بالا می‌برد؛ قابلیت شارژ بی‌سیم توسط سایر دستگاه هاست. شما به راحتی می‌توانید در زمانی که باتری گوشیتان در حال تمام شدن است بی‌سیم و بوسیله سایر گوشی های هواوی که دارای این قابلیت هستند گوشی خود را شارژ کنید.

نرم‌افزارها و امکانات ویژه

هواوی میت ۲۰ ، پرو، ایکس هرآنچه که لازم است بدانید! - تکفارس 

این نسخه هم مانند سایر نسخه‌های هواوی ازاسکین معروف EMUI برای اندروید خود استفاده می‌کند که البته این موضوع هم باید گفت که ساختاری شبیه به ساحتار محیط ios هم به این گوشی اضافه شده است. تولید این محیط ساختاری مشابه چندین سال طول کشیده است تا بتوان به این صورت از آن استفاده کرد. و درنهایت باید این موضوع هم گفت که استفاده از این محیط بسیار لذت بخش و تقریبا کامل است.

اندروید این سری از گوشی‌ها نسخه ۹ پای است. اما ممکن است برخی افراد موافق پوسته و محیط طراحی شده مشابه IOS  نباشند، که در ادامه باید گفت باید به ناچار تا زمانی که پوشش های دیگر برای این اندروید تولید می‌شوند صبر کنند. اما در مورد پوشش EMUI باید گفت که نسخه ۹ این پوشش برروی این گوشی بسیار سریعتر از نسخه‌های مشابه است.

باید گفت مشابه اندروید ۹ پای EMUI 9 هم بخش های قابل کنترل و تغییر دارد اما قبل از هر تغییری باید گفت که این بخش به نحوی طراحی شده است که محیط شما بسیار محیط آسان و کاربردی است اما شما می‌توانید با استفاده از تنظیمات خاص و یا دلخواه خودتان محیط های متفاوتی را تجربه کنید. به گفته هواوی سرعت عمل این قالب در باز کردن برنامه‌های گوشی بسیار بالاست و در مقایسه با گذشته باید گفت ۵۱ درصد سریعتر از آخرین نسخه به کار رفته در گوشی‌های مشابه است که همین موضوع ۴۲ درصد بازدهی برنامه‌های گوشی را افزایش می‌دهد. نسخه‌های مختلف میت ۲۰ توانسته‌اند در اجرای برنامه حدود ۴۰۰میلی ثانیه سریعتر از میانگین اجرا برنامه در گلکسی نوت ۹ برنامه را باز کنند.

اما در کنار تمامی این نکات مثبت، مسئله نگران کننده‌ای برای هواوی وجود دارد؛ و آن هم کند شدن میت ۲۰ پس از مدتی کار کردن با دستگاه است. براساس آزمایشی که هواوی برروی گوشی خود انجام داده به این نتیجه رسیده است که  پس از چند سال کار کردن با گوشی میت ۲۰، این گوشی کند می‌شود. البته به گفته هواوی این میزان از کندی خیلی زیاد به نظر نمی‌رسد و حدود ۵ درصد تخمین زده شده است و باید گفت این ۵ درصد پس از ۱۸ ماه استفاده از گوشی بوجود می‌آید. هواوی در ادامه افزود؛ گوشی گلکسی نوت ۹، ۲۸ درصد در همین بازه زمانی کند می‌شود.

در این گوشی حالتی در نظر گرفته شده است با نام دسکتاپ که البته در برخی نسخه‌های قبلی هواوی هم شاهد این موضوع بودیم اما در سری میت ۲۰ شاهد مدل تکامل یافته این ویژگی هستیم که در هنگام استفاده و اتصال آن به یک صفحه نمایش بزرگتر می‌توانید همزمان از یک کامپیوتر هم استفاده کنید. پردازنده گرافیکی این گوشی دارای دو حالت برای استفاده است؛ که اگر قصد استفاده از حالت گیمینگ گوشی را داشته باشید بهترین بازدهی را به شما می‌دهد، در واقع اگر قرار باشد به صورت آماری این مطلب را توضیح بدهیم ۲۲ درصد بازدهی افزایش می‌یابد و ۱۴ درصد هم انرژی کمتری استفاده می‌کند که نشان دهنده قدرت و توان بالای این گوشی برای اجرای بازی‌های مختلف و همچنین در مقایسه با گوشی‌های رقیب مانند گلکسی نوت ۹ است. و باید گفت کاربرد چنین پردازنده‌ی گرافیکی تاثیر زیادی در عملکرد بهتر اندروید این گوشی دارد.

دوربین

هواوی میت ۲۰ ، پرو، ایکس هرآنچه که لازم است بدانید! - تکفارس 

هواوی میت ۲۰ یکی از بهترین و باکیفیت ترین دوربین‌های دنیا را دارد؛ که به خصوص این کیفیت را در عکسبرداری با دوربین هواوی میت ۲۰ پرو می‌توان مشاهده کرد.

در قسمت پشتی میت ۲۰ پرو و معمولی می‌توانید سه لنز دوربین را مشاهده کنید؛ یک لنز مربوط به عکسبرداری زاویه عریض است، لنز بعدی مربوط به عکسبرداری از زاویه عریض با کیفیت بالاتر است و همچنین یک لنز هم مربوط به تله فوتو است. اگرچه کیفیت عکسبرداری این لنزها بستگی به این دارد که کدام گوشی را انتخاب می‌کنید.

لنز مربوط به عکاسی با زاویه فوق عریض ۱۶ مگاپیکسل است، لنز مربوط به عکاسی با زاویه عریض ۱۲ مگاپیکسل است و لنز تله فوتو هم ۸ مگاپیگسل است و می‌تواند تا دو برابر بیشتر زوم کند.

اما بزرگترین و قوی‌ترین لنز مربوط به میت ۲۰ پرو اسپورت است که لنز مربوط به عکسبرداری زاویه عریض آن دارای ۴۰ مگاپیکسل است، یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی هم برای عکسبرداری با زاویه فوق عریض است، و یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی هم در کنار دو لنز بالا قرار گرفته که می‌توان به وسیله آن تا سه برابر زوم کرد.

برروی تمامی دوربین‌های سری میت ۲۰ از قابلیت مونوکروم استفاده شده است که می‌تواند در عکسبرداری کمک کند تا کیفیت عکس شما بالاتر از حالت عادی باشد و این کار را بوسیله نرم‌افزار‌های خاصی که در روی این گوشی به صورت پیش‌فرض وجود دارد انجام می‌دهد.

بخش جالبی دیگری که در دوربین این گوشی وجود دارد قابلیت (لنز متفکر) است. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا در زمان عکاسی به راحتی عکس موردنظر خود را با کیفیت مناسب و به صورت اتوماتیک بگیرید. به زبان ساده‌تر شما می‌توانید هر جزئیاتی در تصویر را مشاهده کنید و یا حتی برروی آن‌ها زوم کنید و یا متمرکز شوید.

یک دوربین سلفی هم با کیفیت ۲۴ مگاپیکسل در قسمت جلویی گوشی وجود دارد. این گوشی دارای اسکنر سه بعدی تشخیص چهره هم می‌باشد که بوسیله آن می‌توانید قفل گوشی خود را باز کنید، البته این موضوع هم باید گفت که سیستم تشخیص چهره در این گوشی با مشکلاتی روبه‌روست و دقیق کار نمی‌کند که برای مطالعه جزئیات بیشتر می‌توانید برروی کلمه لینک کلیک کنید، که قبلا استفاده از این قابلیت را در آیفون ایکس اس شاهد بودیم. با توجه به این روش شما می‌توانید با سرعت بیشتری قفل گوشی خود را باز کنید حتی اگر عینک و یا کلاه داشته باشید و برای پشتیبانی هم می‌توانید از رمز عبور و یا تعیین یک ایمیل فعال استفاده کنید.

هواوی میت ۲۰ ، پرو، ایکس هرآنچه که لازم است بدانید! - تکفارس 

میت ۲۰ آر‌اس پورشه دیزاین

هواوی میت ۲۰ ، پرو، ایکس هرآنچه که لازم است بدانید! - تکفارس 

هواوی همچنان به همکاری با شریک تجاری خود پورشه دیزاین ادامه می‌دهد. این نسخه یک نسخه سفارشی ساز و بسیار قدرتمند از میت ۲۰ است. پردازنده این گوشی کایرین ۹۸۰ است  که به‌طور ویژه توسط پورشه دیزاین طراحی شده است. حافظه رم این گوشی ۸GB است و همچنین حافظه داخلی اینگوشی به انتخاب کاربر بین ۲۵۶GB تا ۵۱۲GB است. سنسور تشخیص اثرانگشت این گوشی در زیر صفحه نمایش قرار دارد. این گوشی دارای حسگر تشخیص چهره سه بعدی پیشرفته است و مثل سری‌های معمولی دارای سه لنز دوربین است؛ اما باتری این گوشی ضعیف‌تر از مدل های معمولی است و میزان ظرفیت آن به ۲۹۴۰ میلی آمپر ساعت کاهش یافته است.

همانطور که در بالا هم گفتیم این گوشی از نظر طراحی ظاهری  تفاوت بسیار زیادی با نسخه معمولی دارد و اگر از طراحی براق و پر زرق و برق مدل‌های معمولی خوشتان نمی‌آید می‌توانید این گوشی را انتخاب کنید. و اما در پایان این را هم باید اضافه کرد که قیمت این مدل به نسبت بسیار بالاست؛ قیمت این گوشی با رم۸ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی حدود ۱۹۷۰ دلار است که با انتخاب نسخه نهایی قیمت آن به حدود ۲۴۳۰ دلار می‌رسد.

تاریخ عرضه و قیمت

میت ۲۰ پرو و میت ۲۰ معمولی هر دو  برای کشورهای اروپایی و بریتانیا از تاریخ ۱۶ اکتبر موجود است؛ وقیمت آن هم ۹۳۰ دلار است و شما می‌توانید به راحتی از طریق وبسایت هواوی برای خرید اقدام کنید. قیمت میت ۲۰ پرو هم ۱۲۲۰ دلار و قیمت مدل ایکس هم ۱۰۵۰ دلار می‌باشد.

در حال حاضر هیچ خبری از زمان عرضه این گوشی برای آمریکا نیست اما به محض اطلاع از این تاریخ می‌توانید تاریخ و جزئیات را در این وبسایت بررسی کنید و ما سعی می‌کنیم تا در اولین فرصت ممکن این خبر را به اطلاع شما برسانیم.

در پایان می‌توانید جزئیات سخت‌افزاری این سری  از گوشی‌ها را به طور کامل در زیر مشاهده کنید.

CPU: Kirin 980
Memory: ۴/۶GB (Mate 20), 6GB (Mate 20 Pro & Mate 20 X)
Storage: ۱۲۸GB
Expandable storage: Up to 256GB via Huawei’s nano memory card
Screen size: ۶٫۵۳-inches (Mate 20), 6.39-inches (Mate 20 Pro), 7.2-inches (Mate 20 X)
Resolution: ۳,۱۲۰ x 1,440 (Mate 20 Pro), 2,244 x 1,080 (Mate 20 & Mate 20 X)
Battery: ۴,۰۰۰mAh (Mate 20), 4,200mAh (Mate 20 Pro), 5,000mAh (Mate 20 X)
Size: ۱۵۸٫۲ x 77.2 x 8.3 mm (Mate 20), 157.8 x 72.3 x 8.6 mm (Mate 20 Pro)
Weight: ۱۸۸g (Mate 20), 189g (Mate 20 Pro)
Operating system: EMUI 9 (over Android 9.0 Pie)

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.