فروش مجدد آیفون۶ و آیفون ایکس در ای‌بای - تکفارس 
فروش مجدد آیفون۶ و آیفون ایکس در ای‌بای - تکفارس 

فروش مجدد آیفون۶ و آیفون ایکس در ای‌بای

حسین چوبین
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - 19:11
فروش مجدد آیفون۶ و آیفون ایکس در ای‌بای - تکفارس 

همگی می‌دانیم آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس هر دو گوشی‌هایی کم نقص و همچنین به‌‎روز هستند؛ اما به علت قیمت بالا خرید این دو مدل از گوشی‌های اپل تقریبا خارج از دست قشر متوسط جامعه است. اما خوشبختانه برای کسانی که علاقه دارند از گوشی‌های اپل و همچنین از سیستم عامل اندروید استفاده کنند این است که مجددا نسخه‌های قدیمی‌تر اپل وارد بازار شدند وشما می‌توانید به راحتی و با قیمتی مناسب نسخه‌های آیفون ایکس و همچنین آیفون ۶ را از ای‌بای تهیه کنید.

قیمت آیفون ۶ کاهش پیدا کرده و با قیمتی حدود ۱۲۴٫۹۹ فرانک قابل خرید است، و قیمت آیفون ایکس هم حدود ۶۴۲٫۹۹ فرانک است که می‌توانید این مدل هم ارزان‌تر از قبل و به راحتی تهیه کنید.

فروش مجدد آیفون۶ و آیفون ایکس در ای‌بای - تکفارس 

آیفون ۶ موجود دارای ۱۶GB حافظه داخلی دارد و رنگ آن هم خاکستری روشن است؛ به غیر از این مدل مدل دیگری هم که شاید مورد پسند خیلی از هواداران اپل است آیفون ۶ با حافظه داخلی ۶۴GB و رنگ طلایی است. که شخصا بسیار به این مورد علاقه مندم.

و اما آیفون ایکس که با قیمت ۶۴۳ فرانک برای فروش قرار گرفته است؛ یکی از مزیت های مهم آیفون ایکس وجود اسکنر تشخیص چهره در این گوشی است که امنیت را بسیار بالا برده است و همچنین سرعت بازکردن قفل گوشی را افزایش داده است. این گوشی هم در دو مدل برای فروش قرار گرفته است، یک مدل با حافظه داخلی ۶۴GB و رنگ خاکستری روشن و دیگری با حافظه داخلی ۲۵۶GB و با همان رنگ خاکستری روشن موجود است. که البته این نکته هم باید گفت بسته به نوع حافظه داخلی قیمت آن متفاوت است که بنا بر انتخاب شما ممکن است تغییر کند. قیمت مدل ۲۵۶GB حدود ۸۶۳ فرانک است و قیمت مدل ۶۴GB حدود ۶۸۱ فرانک است.

نظر شما کاربران تکفارس در این زمینه چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید