ضعف برترین گوشی‌ها در برابر هوآوی میت ۲۰ ایکس - تکفارس 
ضعف برترین گوشی‌ها در برابر هوآوی میت ۲۰ ایکس - تکفارس 

ضعف برترین گوشی‌ها در برابر هوآوی میت ۲۰ ایکس

سید محمد معلمی
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - 17:00
ضعف برترین گوشی‌ها در برابر هوآوی میت ۲۰ ایکس - تکفارس 

تنها وقتی که همه فکر می‌کردند بهترین گوشی سال ۲۰۱۸ آیفون ایکس اس مکس با صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی، شرکت چینی هوآوی دست به کار شد و محصولی چالش برانگیز برای آیفون اپل ساخت و آن را معرفی کرد. این گوشی هوآوی میت ۲۰ ایکس نام دارد که از نظر ظاهر و صفحه نمایش یک سر و گردن از آیفون ایکس اس مکس بالاتر است.

شاید حالا فکر کنید که هوآوی میت ۲۰ ایکس به جای بهره‌گیری از صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی، مجهز به یک نمایشگر ۶٫۶۶ اینچی می‌باشد که قرار است سال آینده در گلکسی نوت ۱۰ ببینیم ولی این‌گونه نیست. واقعیت آن است که محصول هوآوی دارای صفحه نمایش ۷٫۲ اینچی از نوع اولد و با کیفیت فول اچ‌دی پلاس و HDR است.

رزولوشن هوآوی میت ۲۰ ایکس ۱۰۸۰*۲۲۴۴ پیکسل می‌باشد و این یعنی نسبت بدنه به تصویر نیز ۸۷٫۸۳ درصد است. نمایشگر این گوشی حتی از صفحه نمایش استفاده شده در کنسول بازی نینتندو سوئیچ هم بزرگ‌تر و باکیفیت‌تر می‌باشد.

اگر بگوییم هوآوی میت ۲۰ ایکس نسبت به گوشی‌های دارای صفحه نمایش بزرگ مانند آیفون ایکس اس مکس و گلکسی نوت ۹ برتری دارد، باز هم اشتباه کرده‌ایم زیرا باتری محصول هوآوی نیز برتر از دو گوشی نامبرده است به طوری که قدرت آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپر می‌باشد در حالی که محصولات سامسونگ و اپل به ترتیب ۴۰۰۰ و ۳۱۷۹ میلی‌آمپر است.

ضعف برترین گوشی‌ها در برابر هوآوی میت ۲۰ ایکس - تکفارس 

شکست برای آیفون ایکس اس مکس و گلکسی نوت ۹ به همین جا ختم نمی‌شود زیرا هوآوی میت ۲۰ ایکس از سریع‌ترین و قدرتمندترین پردازنده گوشی در دنیا یعنی Kirin 980 به همراه رم ۸ گیگی بهره می‌برد. بر این اساس، هوآوی میت ۲۰ ایکس شکست دهنده تمامی گوشی‌های دنیا لقب می‌گیرد.

بنابراین شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی و غول‌های این عرصه مانند سامسونگ، اپل، سونی و . . . باید به شدت احساس خطر کنند.

آیا دیگر کمپانی‌های سازنده تلفن همراه می‌توانند با تولید محصولات قدرتمند، به سلطه در حال گسترش هوآوی پایان دهند؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.