پلی‌استیشن ۵، رقیبی جدی برای ایکس‌باکس ۲ - تکفارس 
پلی‌استیشن ۵، رقیبی جدی برای ایکس‌باکس ۲ - تکفارس 

پلی‌استیشن ۵، رقیبی جدی برای ایکس‌باکس ۲

سید محمد معلمی
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - 17:30
پلی‌استیشن ۵، رقیبی جدی برای ایکس‌باکس ۲ - تکفارس 

در روزهای گذشته اعلام کردیم که سونی قصد دارد سال آتی از پلی‌استیشن ۵ به عنوان کنسول بعدی بازی رونمایی کند و می‌خواهد کیفیت گرافیکی، قابلیت اجرای بازی‌های نسخه‌های قبلی پلی‌استیشن و طراحی زیبایی را در آن به کار گیرد بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ایکس‌باکس ۲ مایکروسافت در این زمینه با یک رقیب جدی روبه‌رو و محبوبیت آن به چالش کشیده شود.

پلی‌استیشن ۵ زودتر از آنچه فکرش را می‌کنید، معرفی خواهد شد

حالا باز هم در مورد پلی‌استیشن ۵ سونی به گوش می‌رسد که جان بلوندل، مدیر Call of Duty و حالت بازی Black Ops 4 Zombies اعلام کرده است که ما حالا می‌دانیم توسعه‌دهندگان با تولید پلی‌استیشن ۵ چه اهدافی در سر دارند. آنها می‌خواهند این کنسول بازی را از نظر کیفیت صدا و تصویر ارتقا دهند.

بلوندل در گفتگو با سایت Express Online گفت: ما شاهد ارتقا CPU، GPU و مموری در پلی‌استیشن ۵ خواهیم بود که قرار است از آن در سال ۲۰۱۹ رونمایی شود. اگر من می‌توانستم کاری انجام دهم، مطمئناً افکت‌های صوتی و قدرت و مموری این کنسول بازی را نیز افزایش می‌دادم.

او ادامه می‌دهد: توسعه‌دهندگان پلی‌استیشن ۵ می‌گویند که کیفیت صدا، به کیفیت تصویر وابسته است. در دنیای بازی‌هایی مانند Zombies، صدا و تصویر حرف اول را می‌زنند. من امیدوارم که کنسول‌های بازی نسل‌های آتی مانند پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس ۲ تا جایی که ممکن است، قدرت و سرعت بالایی داشته باشند.

مطمئناً استودیوهای تولیدکننده بازی مانند Treyarch انتظارات زیادی از توسعه‌دهندگان کنسول‌های بازی دارند. بنابراین از آنها می‌خواهند نوعی سخت‌افزار را به کار گیرند تا کیفیت تصویر و صدای خوبی را در پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس ۲ شاهد باشیم.

نظرات ارائه شده توسط این استودیو تولید بازی تنها چند روز پس از آگهی استخدام سونی برای جذب یک مدیر تولید جهت مدیریت کمپین مطرح شد. همین اتفاقات سبب گردیدند که حرکت چراغ خاموشی سونی برای تولید پلی‌استیشن ۵ فاش شود و همه از رونمایی از این کنسول بازی در سال ۲۰۱۹ آگاهی یابند. بنابراین گیمرها می‌توانند امیدوار باشند که کنسول بازی بعدی همزمان با کریسمس معرفی شود.

در پایان اشاره کنیم که نظرات و اخبار این‌چنینی مطمئناً ما را در مورد اقدامات سونی در زمینه تولید پلی‌استیشن ۵ امیدوارتر خواهد کرد. البته با توجه به اینکه نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۹ به این زودی‌ها برگزار نمی‌شود، نباید انتظار عرضه کنسول آتی پلی‌استیشن را نزدیک بدانیم.

شما فکر می‌کنید چه زمانی پلی‌استیشن ۵ وارد بازار خواهد شد؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.