ظاهر شفاف گوشی بلاک‌چین HTC + ویدیو - تکفارس 
ظاهر شفاف گوشی بلاک‌چین HTC + ویدیو - تکفارس 

ظاهر شفاف گوشی بلاک‌چین HTC + ویدیو

سید محمد معلمی
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - 20:30
ظاهر شفاف گوشی بلاک‌چین HTC + ویدیو - تکفارس 

پس از انتشار اخبار و گزارش‌های متعدد در اوایل سال جاری میلادی، HTC بالأخره در ماه ژولای تأیید کرد که این کمپانی تایوانی در حال تولید و ساخت یک گوشی مبتنی بر بلاک‌چین می‌باشد. پیش از این اطلاعات زیادی در مورد این گوشی نداشتیم و فقط می‌دانستیم که دارندگان این دستگاه می‌توانند هویت دیجیتالی خود را صاحب شوند تا اینکه امروز تیزر زیر منتشر شد و کمی هم ظاهر این دستگاه را مشاهده کردیم.

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

بر اساس آنچه که می‌توانید در ویدیو مشاهده کنید، گوشی HTC Exodus از پشت، ظاهر بسیار نزدیکی به ظاهر مدل یو ۱۲ پلاس خواهد داشت زیرا یک پنل شیشه‌ای به همراه ماژول دوربین اصلی دوگانه و اسکنر اثر انگشت در آن به چشم می‌خورد.

جلوی این گوشی اما، باز هم ناشناخته باقی ماند ولی می‌توانیم این‌گونه ادعا کنیم که اگر قاب پشتی با اچ‌تی‌سی یو ۱۲ پلاس یکی است، این احتمال وجود دارد که قاب جلویی نیز شبیه آن دستگاه باشد و این یعنی افراد علاقه‌مند به صفحه نمایش با نسبت بدنه به تصویر ۱۸ به ۹، می‌توانند شاهد حضور گوشی دیگری با این ویژگی در بازار باشند.

مهم‌ترین وجه تمایز دو گوشی پیشرفته اچ‌تی‌سی یعنی مدل یو ۱۲ پلاس و HTC Exodus، در رنگ‌های آن‌ها می‌باشد به طور کلی نمونه اول، با سه رنگ مشکی، قرمز و آبی در بازار به فروش رسید در حالی که گوشی دوم ظاهری کاملاً شفاف خواهد داشت بنابراین افراد می‌توانند به راحتی قطعات داخلی دستگاه را ببینند.

یک نکته جذاب دیگر که در تیزر بالا می‌توانیم مشاهده کنیم، به تاریخ معرفی این گوشی مربوط می‌شود. در ویدیو قبلی، HTC اعلام کرده بود که ۲۲ اکتبر، تاریخ معرفی رسمی از گوشی HTC Exodus می‌باشد ولی در ویدیویی که امروز منتشر شده، این کمپانی تایوانی معرفی را یک روز به تأخیر انداخته و ۲۳ اکتبر را معین نموده است.

به نظر شما، با توجه اینکه اچ‌تی‌سی اخیراً در بازار گوشی‌های هوشمند موفقیتی کسب نکرده، آیا می‌توانیم انتظار این را داشته باشیم که گوشی HTC Exodus با بهره‌گیری از تکنولوژی بلاک‌چین، با استقبال مشتریان مواجه شود؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید