اپل درحال جمع آوری اطلاعات برای نقشه خود از طریق یک کوله پشتی مجهز است - تکفارس 
اپل درحال جمع آوری اطلاعات برای نقشه خود از طریق یک کوله پشتی مجهز است - تکفارس 

اپل درحال جمع آوری اطلاعات برای نقشه خود از طریق یک کوله پشتی مجهز است

میر مهدی حامی
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - 14:58
اپل درحال جمع آوری اطلاعات برای نقشه خود از طریق یک کوله پشتی مجهز است - تکفارس 

عکس‌هایی که توسط مردم گرفته شده است تایید می‌کند که اپل برای اولین بار درحال جمع آوری اطلاعات پایه برای برنامه نقشه خود از طریق عابران پیاده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

در واقع یک شخص در سانفرانسیسکو مشاهده شده که در حال حمل یک کوله پشتی مجهز بوده است که روی آن نام «نقشه‌های اپل» درج شده بوده. سنسورها و دوربین‌هایی موجود در این کوله پشتی بسیار شبیه به تجهیزات مورد استفاده در وسایل نقلیه‌ای است که اپل به طور معمول برای این کار از آن‌ها استفاده می‌کند.

ادی کیو، معاون ارشد نرم افزار و خدمات اینترنت شرکت، در تابستان گذشته اظهار داشت که اپل قصد دارد تا برنامه نقشه را بازسازی کند و برای این کار از داده‌های خود استفاده خواهد کرد تا آن را به سطح جدیدی برساند. پیش از این اپل به اطلاعات شرکت‌های شخص ثالثی مانند TomTom متکی بود. ما دقیقا مطمئن نیستیم که این اطلاعات برای چه کاری استفاده خواهند شد، اما اندازه گیری‌ها و عکس‌هایی که توسط افراد پیاده ثبت شده‌اند قطعا برای بهبود مسیرهای پیاده روی در نقشه استفاده می‌شوند.

اپل درحال جمع آوری اطلاعات برای نقشه خود از طریق یک کوله پشتی مجهز است - تکفارس هنگامی که اپل نقشه خود را در سال ۲۰۱۲ راه اندازی کرد، با برنامه‌ای پر از مشکلات مانند کشورهایی که نادرست برچسب گذاری شده بودند مواجه بودیم. حتی بعضی از مسیریابی‌ها نیز بسیار با مسیر درست فاصله داشتند و تجربه کاربری برنامه آنقدر ضعیف بود که حتی مدیر عامل شرکت اپل یعنی تیم کوک به کاربران iOS گفت تا زمانی که اپل بتواند مشکلات را حل کند از سایر برنامه‌های نقشه موجود مانند نقشه‌های گوگل استفاده کنند. بدیهی است که از آن زمان تا کنون برنامه نقشه اپل به طرز چشمگیری بهبود یافته است اما اپل به سختی کار می‌کند تا آن را وارد مسیری کند که سال‌ها پیش برای آن هدف گذاری کرده بود.

آیا شما از نقشه‌های اپل استفاده می‌کنید یا برنامه‌های دیگر را ترجیح می‌دهید؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ghazal گفت:

    گوگل هم برای جمع‌آوری تصاویر مربوط به  مرکزی مناطقی که اطلاعات کاملی درباره آنها وجود نداره، سالها زمان صرف کرده است. این کار تضمین می‌کند که نقشه‌ها، کاربر را بیشتر به مسیرهای دارای پیاده‌رو یا گذرگاه عابر پیاده راهنمایی کنند.