اپل واچ نایکی پلاس سری ۴ اکنون به تعداد محدود آماده فروش است - تکفارس 
اپل واچ نایکی پلاس سری ۴ اکنون به تعداد محدود آماده فروش است - تکفارس 

اپل واچ نایکی پلاس سری ۴ اکنون به تعداد محدود آماده فروش است

میر مهدی حامی
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - 20:00
اپل واچ نایکی پلاس سری ۴ اکنون به تعداد محدود آماده فروش است - تکفارس 

اپل واچ سری ۴ با چند ویژگی جدید مانند ECG (الکتروکاردیوگراف)، تشخیص سقوط و نمایشگری بزرگ‌تر و نازک‌تر با یک طراحی جدید به نظر گزینه مناسبی برای تمام ورزشکاران موجود باشد اما برای کسانی که واقعا دنبال یک ساعت هوشمند مناسب ورزش باشند، خط تولید نایکی پلاس اپل واچ نیز وجود دارد که البته عرضه آن کمی بیشتر طول کشید اما اکنون به طور رسمی آماده برای فروش است. در ادامه همراه تکفارس باشید.

شما می‌توانید اپل واچ نایکی پلاس سری ۴ را در هر دو اندازه ۴۰mm و ۴۴mm دریافت کنید که در دو مدل‌ سیم‌کارت دار و یا تنها Wi-Fi+GPS در دسترس هستند. قیمت‌های ایالات متحده این گجت‌ها بین ۳۹۹ دلار و ۴۹۹ دلار تنظیم شده است، بنابراین شما در واقع هزینه بیشتری برای نام تجاری Nike یا زیبایی این دستگاه پرداخت نخواهید کرد.

این قیمت‌ها شامل یک بند ورزشی نیز می‌شود. شما می‌توانید از دو گزینه بند قالب استفاده کنید: تماما مشکی و یا سفید با سایه‌های مشکی. بندهای بافتی در رنگ‌های مشکی و نقره با نخ‌های صیغلی نیز وجود دارد. یک بند مشکی/سفید و مشکی/سفید نئون نیز وجود دارد، اما شما باید آن را به طور جداگانه به ازای ۴۹ دلار خریداری کنید.

به غیر از آن، طرفداران انواع مدل‌های نایکی + همچنین می‌توانند از واچ فیس‌های ویژه و برنامه‌های Nike Run Club و Training Club، به طور پیش فرض بهره ببرند.

ساعت‌های پیش خرید شده اکنون در حال ارسال به کاربران هستند و تعدادی از واحد‌ها نیز در فروشگاه‌های خرده فروشی در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، استرالیا، کانادا و بسیاری از نقاط آسیا و اروپا، از جمله بریتانیا، در دسترس هستند. عرضه اولیه این ساعت‌ها در تعداد محدود صورت گرفته، بنابراین طرفدارانی که قصد خرید یکی از آن‌ها را دارند باید به سرعت نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند.

آیا شما هم طرفداری مدل‌های نایکی پلاس اپل واچ هستید یا مدل‌های معمولی را ترجیح می‌دهید؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید