Google Pixel 3 XL بار دیگر به دوربین عکاسان لبخند زد - تکفارس 
Google Pixel 3 XL بار دیگر به دوربین عکاسان لبخند زد - تکفارس 

Google Pixel 3 XL بار دیگر به دوربین عکاسان لبخند زد

وحید درگایی
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - 23:30
Google Pixel 3 XL بار دیگر به دوربین عکاسان لبخند زد - تکفارس 

اگر اخبار را دنبال کرده باشید ، حتما آخرین خبرهای مربوط به Google Pixel 3 XL به همراه تصاویر و بازکردن جعبه دستگاه را مشاهده کرده‌اید و فهمیده‌اید که این دستگاه در حداقل در بخش مخفی کاری بسیار ناموفق عمل کرده است. ادامه خبر را در تک‌فارس دنبال کنید.

امروز ، یک‌بار دیگر Google Pixel 3 XL در تصاویر عکاس دیگری لبخند زیبای خود را نمایان کرده که در این تصویر نمایی از طراحی ناچ جلوی دستگاه نیز آمده است . بیشتر کاربران و همینطور دنیای تکنولوژی امیدوار بودند که این طراحی منحصر به فرد چیزی شبیه به طرح های مفهومی باشد ولی این تصویر امروز نشان داد که ظاهرا خریداران آینده این دستگاه باید خود را با طراحی ناچ این دستگاه وقف دهند و از همین حالا سعی کنند با آن کنار بیایند چرا که دیگر زمانی برای ایجاد تغییر در طراحی دستگاه باقی نمانده است.

در شرایط کنونی ، نکاتی که راجع به این دستگاه می دانیم را به ترتیب مرور می کنیم تا ببینیم با چه نوع گوشی هوشمندی رو به رو هستیم. این دستگاه قرار است در دو رنگ به بازار معرفی بشود و از طراحی ناچ بهره بگیرد. دوربین جلوی این دستگاه نیز قرار است قابلیت تصویر برداری سه بعدی را به همراه خود داشته باشد و در قسمت ناچ دستگاه قرار بگیرد .  کیفیت صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی دستگاه چیزی در حدود ۴۹۴ پیکسل بر اینچ است که کاملا راضی کننده به‌نظر می رسد.

در بخش مشخصات درونی دستگاه ، می دانیم که وظیفه پردازش در Google Pixel 3 XL به عهده یک پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ است که در کنار آن نیز ۴ گیگابایت حافظه اجرایی به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قرار داده شده است. وظیفه نیرودهی به بخش های مختلف دستگاه ، به عهده یک باتری ۳۴۳۰ میلی‌آمپری است و سنسور دوربین های دستگاه در پشت و جلو به ترتیب ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی هستند.

گل سرسبد دستگاه های گوگل ، سیستم عامل این کمپانی است و قطعا در این دستگاه نیز از بروزترین آن استفاده خواهد شد. باید دید که ترکیب نرم افزار این دستگاه با دوربین ، توانایی رقابت با دوربین دستگاه هایی نظیر Note 9 و Mate 20 Pro را دارد یا خیر.

نظرتان راجع به این دستگاه چیست؟ نظر خود را با تک‌فارس درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید