بروزرسانی جدید LG G7 ThinQ برای بهبود بخش های امنیتی و سیستمی دستگاه - تکفارس 
بروزرسانی جدید LG G7 ThinQ برای بهبود بخش های امنیتی و سیستمی دستگاه - تکفارس 

بروزرسانی جدید LG G7 ThinQ برای بهبود بخش های امنیتی و سیستمی دستگاه

وحید درگایی
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - 16:30
بروزرسانی جدید LG G7 ThinQ برای بهبود بخش های امنیتی و سیستمی دستگاه - تکفارس 

اخبار به‌گوش رسیده از کاربران LG این خبر را بیان می کند که بروزرسانی جدیدی برای دستگاه LG G7 ThinQ درحال فعال شدن است و مقداری از کاربران نیز آن را دریافت کرده اند که نکته جالب آن ، انحصار این بروزرسانی در دستگاه های شرکت مخابراتی T-Mobile است . ظاهرا حجم این نسخه از بروزرسانی ۵۷۴ مگابایت بوده و پس از نصب، نسخه نرم افزاری شما باید به کد G710TM10k تغییر پیدا کند.

در این بروزرسانی ، لیستی از تغییرات و بهبود های موجود ، در ابتدا روی پچ نوشته شده که از‌این لیست می توان به ” بروزرسانی امنیتی گوگل” ، بهبود های سیستمی و رفع ایراد های دستگاه اشاره داشت . چیزی که باید به آن اشاره داشت این است که ، این بروزرسانی امنیتی برای ماه سپتامبر ارائه شده است و هنوز نسخه اکتبر ارائه نشده است و ظاهرا کمپانی T- Mobile برنامه هایی برای اکتبر نیز در ذهن دارد . این مساله که بالاخره T- Mobile تصمیم گرفته اهمیت بیشتری برای دستگاه های LG G7 ThinQ خود قائل شود ، بسیار نکته مثبتی محسوب می شود چراکه آخرین بروزرسانی ارسال شده برای این دستگاه در ماه جولای اتفاق افتاده بود.

شما می توانید با خود دستگاه این بروزرسانی را دریافت کنید ولی ممکن است اعلان این بروزرسانی برای دستگاه شما ارسال نشود . طبق گفته T-Mobile ، درون این بروزرسانی یک مساله حجم داده های اینترنتی قرار گرفته که احتمال دارد به همین دلیل ، دستگاه اعلان خبر را به شما نشان ندهد و شما برای رفع این مساله می‌بایست ابتدا به تنظیمات رفته و پس از آن به قسمت مرکز بروزرسانی و سپس بروزرسانی سیستمی بروید و به صورت دستی این مشکل را خودتان حل کنید . قبل از بروزرسانی حتما ازین مساله که دستگاه‌تان شارژ کامل است و به وای فای متصل شده ، اطمینان حاصل کنید.

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ نظر خود را با تک‎‌فارس درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید