مشخصات Samsung Galaxy A6s بر روی TENAA قرار گرفت - تکفارس 
مشخصات Samsung Galaxy A6s بر روی TENAA قرار گرفت - تکفارس 

مشخصات Samsung Galaxy A6s بر روی TENAA قرار گرفت

وحید درگایی
۹ مهر ۱۳۹۷ - 21:00
مشخصات Samsung Galaxy A6s بر روی TENAA قرار گرفت - تکفارس 

هفته پیش بود که دستگاهی با کد GM-G6200 بر روی TENAA مشاهده شد و حواشی مربوطه به آن ، خبر از انتخاب نام Galaxy A6s ، برای این دستگاه را می دادند. حالا امروز اخباری منتشر شده که نشان می دهند دستگاه Galaxy A6s بقیه مشخصات خود را نیز بر روی TENAA فاش کرده است.

این دستگاه قرار است با پردازنده اکسینوس ۷۸۸۵ راهی بازار شود و به‌نظر می رسد فرکانس این پردازنده روی ۲٫۲ گیگاهرتز قفل شده باشد. این پردازنده پیشتر روی Galaxy A8 2018 قرار گرفته بود و به‌نظر می رسد اگر گزینه Galaxy A6s با پردازنده اسنپدراگون نیز روی میز سامسونگ باشد، پردازنده به‌کار رفته در دستگاه Galaxy A7 گزینه آن‌ها خواهد بود. حافظه اجرایی یا رم این دستگاه قرار است ۶ گیگابایت درنظر گرفته شود و درکنار آن ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار بگیرد. خبر خوب برای علاقه مندان به حافظه داخلی بیشتر ، وجود درگاه میکرو اس‌دی است و در بخش دوربین نیز می توان به دوربین دوگانه این دستگاه اشاره کرد که در واقع دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی هستند. سامسونگ برای دوربین جلو ، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی را درنظر گرفته است.

صفحه نمایش این دستگاه ۵٫۹۹ اینچی است که برای آن از پنل LCD استفاده شده است و کمی عجیب بنظر می رسد. به‌نظر می رسد که سامسونگ ، برای این دستگاه از تکنولوژی Infinity Display استفاده نکند.

این دستگاه قرار است در چهار رنگ مشکی ، آبی ، قرمز و صورتی برای فروش قرار بگیرد و به‌نظر می رسد که سامسونگ قرار است معرفی این دستگاه را هرچه زودتر انجام داده و آن را راهی بازار کند.

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ نظر خود را با تک‌فارس درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید