دوربین گوشی هوآوی Mate 20 Pro با طراحی حیرت‌انگیز - تکفارس 
دوربین گوشی هوآوی Mate 20 Pro با طراحی حیرت‌انگیز - تکفارس 

دوربین گوشی هوآوی Mate 20 Pro با طراحی حیرت‌انگیز

سید محمد معلمی
۸ مهر ۱۳۹۷ - 21:00
دوربین گوشی هوآوی Mate 20 Pro با طراحی حیرت‌انگیز - تکفارس 

مطمئناً به زودی از گوشی هوآوی میت ۲۰ پرو رونمایی خواهد شد ولی حالا تصویر دیگری از این دستگاه منتشر شده و تقریباً آنچه که از آن انتظار می‌رفت را نشان داده است.

به نظر می‌رسد باید با معرفی این گوشی، منتظر رقیب جدی برای دوربین مدل پی ۲۰ پرو باشیم.

یکی از منابع خبری، اخیراً تصویری از هوآوی میت ۲۰ پرو را در معرض دید عموم قرار داده است و اعلام کرده که شاید این دستگاه چنین ظاهری داشته باشد.

همان‌طور که می‌توانید در تصویر موجود ببینید، نوعی سیستم دوربین عقب جدید به چشم می‌خورد که به صورت یک مربع، در سه گوشه آن لنز و در تنها گوشه باقی مانده نیز فلش LED قرار گرفته است.

اما چرا باید ماژول دوربین عقب این‌گونه باشد؟ شاید می‌توان با این سیستم، مدل سه بعدی بهتری بسازیم و یا شاید ساخت این نوع ماژول ارزانتر و حتی آسان‌تر است و می‌توان باتری بزرگ‌تری در هوآوی میت ۲۰ پرو قرار داد. این احتمال را نیز باید در نظر بگیریم که ممکن است این تصویر شایعه‌ای بیش نباشد و اصلاً چنین گوشی با این ماژول معرفی نشود. به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم هوآوی در تولید خود چه نوع سیستمی در دوربین عقب به کار می‌برد.

اما در زیر مربع همراه با دوربین و فلش LED، یک اسکنر اثر انگشت به چشم می‌خورد که این شائبه را ایجاد می‌کند که شاید صفحه نمایش این گوشی از نمایشگر هوآوی پی ۲۰ پرو هم بزرگ‌تر خواهد بود.

همچنین، با توجه به اینکه تصویر موجود تأیید نشده، می‌توانیم ادعا کنیم که دوربین جلو این محصول به صورت ظاهر شونده می‌باشد که از بالای قاب گوشی بیرون خواهد آمد تا یک دستگاه هوشمند با ظاهر پوشیده شده با صفحه نمایش را در جلو شاهد باشیم.

اگرچه همه این سخنان شایعاتی در مورد هوآوی میت ۲۰ پرو می‌باشند، ولی اخیراً گوشی میت ۲۰ لایت در برخی کشورها خرید و فروش شده است بنابراین انتظار می‌رود به زودی از محصول جدید دومین کمپانی برتر تولیدکننده گوشی در دنیا رونمایی گردد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید