احتمال دارد پرت USB-C در Surface Laptop 2 و Surface Pro 6 وجود  نداشته باشد - تکفارس 
احتمال دارد پرت USB-C در Surface Laptop 2 و Surface Pro 6 وجود  نداشته باشد - تکفارس 

احتمال دارد پرت USB-C در Surface Laptop 2 و Surface Pro 6 وجود نداشته باشد

وحید درگایی
۸ مهر ۱۳۹۷ - 22:00
احتمال دارد پرت USB-C در Surface Laptop 2 و Surface Pro 6 وجود  نداشته باشد - تکفارس 

از آنجایی که مایکروسافت قرار است در دو اکتبر یا پنجشنبه، کنفرانسی را برای معرفی دو دستگاه جدیدش تدارک ببیند، شایعات حول این دو دستگاه نیز بسیار افزایش یافته اند.انتظاراتی که از مایکروسافت در روز معرفی و در نیویورک می رود،یکی تغییرات کلی دستگاه و جدیدسازی آن و دیگری مشخصات فنی بسیار قوی و جدید است ولی اخیرا یک سایت آلمانی مدعی شده که این کمپانی تصمیم دارد برای دو دستگاه‌اش یعنی Surface Laptop 2 و Surface Pro 6 پرت یا درگاه USB-C را درنظر نگیرد.

البته این خاتمه اخبار نیست و بنظر می رسد که مایکروسافت برنامه دارد که با استفاده از Mini Display Port و Surface Connector Combo این نقصان را پوشش دهد و توسط این دو مشخصه هم مساله متصل کردن دستگاه به یک صفحه نمایش بزرگتر را پوشش دهد و هم شارژ دستگاه را انجام دهد. اگر این اخبار واقعیت داشته باشد می توان این پیشروی از سمت مایکروسافت را یک حرکت مثبت، خلاقانه و روبه‌جلو دانست و نکته ای که نباید آن را فراموش کنیم این است که عکس پیشتر لو رفته از Microsoft Surface Laptop 2 تاییدی بر این خبر است. کمپانی مایکروسافت پیشتر در دو دستگاه خودش، Surface Book 2 و Surface Go از کانکتور های USB-C استفاده کرده بود و ظاهرا تصمیم کمپانی بر این شده که در این دو دستگاه جدید از آن استفاده نکند.

در این اخبار لو رفته یک نکته دیگر نیز ذکر شده و خبر ازین مساله می دهد که ظاهرا مایکروسافت قرار است برای Surface Laptop 2 از ۸ گیگابایت رم به همراه پردازنده i5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه اس‌اس‌دی استفاده کند. این خبر از آن جایی خوب بودن خود را نشان می دهد که ۴ گیگابایت حافظه اجرایی برای دستگاه قبلی یعنی Surface Laptop درنظر گرفته شده بود. ظاهرا قرار است برای Surface Pro 6 نیز ۴ گیگابایت رم به همراه پردازنده i3 استفاده شود.

این دو دستگاه قرار است برای با یک رنگ اضافه که مشکی است به بازار ارائه شود که طی اطلاعات لو رفته خبر ازین مساله می دهند که رنگ مشکی قرار است هزینه بیشتری را برای مشتریان داشته باشد.

نظر شما کاربران راجع به این خبر چیست؟ نظر خود را با تک‌فارس درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.