گلکسی A9 Pro (2018) با نام دیگری معرفی خواهد شد - تکفارس 
گلکسی A9 Pro (2018) با نام دیگری معرفی خواهد شد - تکفارس 

گلکسی A9 Pro (2018) با نام دیگری معرفی خواهد شد

سید محمد معلمی
۸ مهر ۱۳۹۷ - 20:00
گلکسی A9 Pro (2018) با نام دیگری معرفی خواهد شد - تکفارس 

چند هفته گذشته، شایعاتی در مورد گوشی پیشرفته سامسونگ منتشر شد که قرار بود گلکسی اِی ۹ پرو (۲۰۱۸) نامیده شود. این اطلاعات که خبر از وجود مشخصات فنی فوق‌العاده‌ای می‌دادند، بیانگر ماژول دوربین اصلی چهارگانه می‌باشند تا سبب شوند اولین گوشی با چهار لنز در دوربین عقب را در دنیا شاهد باشیم.

امروز اما، یکی از منابع خبری رسمی سامسونگ اعلام کرد که محصول جدید این کمپانی با نام گلکسی اِی ۹ پرو (۲۰۱۸) معرفی و عرضه خواهد شد. در واقع، باید این گوشی را گلکسی اِی ۹ پرو (۲۰۱۸) بشناسیم.

گفته می‌شود که قرار است از این اسم در آسیا استفاده شود ولی این احتمال وجود دارد که محصول جدید کمپانی کره‌ای با نام دیگری در قاره اروپا به فروش برسد. به طور کلی، سامسونگ در حال حاضر هیچ گوشی با مدل گلکسی اِی ۹ در خارج از آسیا نمی‌فروشد.

در کنار این اطلاعات جدید، تأیید شده بود که سامسونگ می‌خواهد یک مدل دیگر از سری اِی خود را معرفی نماید که به نظر می‌رسد همین دستگاه می‌باشد.

در حال حاضر، اگرچه هنوز نام این گوشی به صورت رسمی مشخص نشده ولی خبری که چند روز پیش منتشر کردیم و گفتیم گلکسی پی ۳۰، گلکسی اِی ۶ اس نام دارد، تأیید شده است.

در پایان اشاره کنیم که گلکسی اِی ۶ اس و گلکسی اِی ۹ اس به همراه یک گوشی دیگر از سری اِی، قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر معرفی شوند و اولین بازاری که می‌توانیم آنها را در این کشور بیابیم، چین خواهد بود. در نهایت نیز سامسونگ سه مدل گوشی مذکور را در سراسر جهان به فروش خواهد رساند.

تصاویر لو رفته از Samsung Galaxy P30 خبر از دوربین دوگانه در پشت دستگاه می‌دهند

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.