مایکروسافت پشتیبانی از کیبورد و ماوس را به ایکس باکس وان می‌آورد - تکفارس 
مایکروسافت پشتیبانی از کیبورد و ماوس را به ایکس باکس وان می‌آورد - تکفارس 

مایکروسافت پشتیبانی از کیبورد و ماوس را به ایکس باکس وان می‌آورد

میر مهدی حامی
۴ مهر ۱۳۹۷ - 18:00
مایکروسافت پشتیبانی از کیبورد و ماوس را به ایکس باکس وان می‌آورد - تکفارس 

مایکروسافت به تازگی یک خبر جذاب را منتشر کرده که قصد دارد تا پشتیبانی از لوازم جانبی رایانه‌ها را به ایکس باکس وان بیاورد. این بدان معنی است که اکنون گیمرها می‌توانند از بین دسته بازی کنسول ایکس باکس و یا ماوس و صفحه کلید یکی را برای بازی کردن انتخاب کنند. اما یک نکته وجود دارد.

با توجه به پست وبلاگی مایکروسافت، ترکیب ماوس و کیبورد به طور جامع فعال نبوده و بر اساس عنوان‌های بازی‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت، بنابراین اینکه این ویژگی برای یک عنوان فعال شود یا خیر به توسعه دهندگان آن بازی بستگی دارد. این بدان معنی است که برخی از استودیوهای بازی ممکن است به طور کلی این ویژگی را حذف کنند.

در حال حاضر بازی Warframe برای ایکس باکس وان به اولین عنوان بازی بدل خواهد شد که استفاده از ماوس و صفحه کلید را پشتیبانی خواهد کرد و این ویژگی در هفته‌های آینده برای کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت می‌گوید که اکثر ماوس و صفحه کلیدهای موجود با این کنسول کار می‌کنند اما برای ارائه بهترین تجربه ممکن، این شرکت با Razer همکاری خواهد کرد. این سازنده لوازم جانبی مشهور نیز در ماه نوامبر موس و صفحه کلید بهینه سازی شده‌ای را برای کنسول بازی تبلیغ کرده بود و اکنون همه ما کنجکاویم که محصولات نهایی حاصل از همکاری این دو شرکت را مشاهده کنیم.

شما کدام را ترجیح می‌دهید؟ دسته بازی کنسول یا ماوس و کیبورد؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید