Hulu اولین سرویس استریم آنلاینی خواهد بود که در Echo Show به کار گرفته می‌شود - تکفارس 
Hulu اولین سرویس استریم آنلاینی خواهد بود که در Echo Show به کار گرفته می‌شود - تکفارس 

Hulu اولین سرویس استریم آنلاینی خواهد بود که در Echo Show به کار گرفته می‌شود

پوریا اسدی
۳ مهر ۱۳۹۷ - 15:00
Hulu اولین سرویس استریم آنلاینی خواهد بود که در Echo Show به کار گرفته می‌شود - تکفارس 

Echo Show آمازون یک دستگاه عالی برای قرار دادن در آشپزخانه یا هر جای دیگر از خانه شما است که تمایل دارد که از آن به عنوان یک‌هاب استفاده کنید، از اضافه کردن موارد به یک لیست مواد غذایی گرفته تا اجرای چند آهنگ مورد علاقه خود می‌توانید از آن استفاده کنید. زیرا الکسا همیشه آماده است. در ابتدا باید گفت که Echo Show قادر به پخش فیلم و سریال از آمازون پرایم است و آن را جایگزین تا حدودی قابل اعتماد برای تلویزیون در آشپزخانه می‌کند. البته این امر در حال بهتر شدن است زیرا Hulu اعلام کرده است که این شرکت اولین سرویس پخش استریم آنلاینی خواهد بود که در زمانی عرضه  نسل بعدی Echo Show  درماه آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

اگر شما کاربر نسل اول Echo Show هستید نگران نباشید. در حالی که Hulu سرویس استریم زنده‌ی تلویزیون خود را در مدل‌های نسل بعدی در ماه اکتبر راه اندازی خواهد کرد، این سرویس در مدل‌های نسل اول نیز پشتیبانی خواهد شد، بنابراین شما قادر خواهید بود از تمام برنامه‌های نمایشی پاییزی چه در اتاق نشیمن و چه در آشپزخانه مطلع شوید. یکی از موارد استفاده اولیه Echo Show در آشپزخانه است، بنابراین شما قادر خواهید بود تا از اخبار صبح در حین صرف صبحانه آگاه شوید.

اگر از ما خواسته شود حدس بزنیم که کدام سرویس استریم زنده تلویزیونی برای اولین بار در Echo Show عرضه می‌شود، Hulu یکی از اولین سرویس‌هایی خواهد بود که به ذهن متبادر می‌شود. این شرکت در ماه نوامبر یک اپلیکیشن صوتی فعال در دستگاه‌های Fire TV را راه اندازی کرده که بر کنترل صوتی به شدت تکیه دارد. Hulu می‌گوید بینندگانی که از الکسا استفاده می‌کنند، دو برابر بیشتر از افرادی که از کنترل راه دور یا دیگر رابط‌های مبتنی بر کلیک استفاده می‌کنند، از این سرویس استفاده نموده‌اند.

در حالیکه Echo Show جدید ممکن است به عنوان یک تلویزیون آشپزخانه عالی باشد، احتمالا جایگزین تلویزیون اصلی شما نخواهد شد. حتی اگر صفحه نمایش بزرگتری نسبت به نسخه‌ی اصلی داشته باشد، هنوز هم ۱۰ اینچ، نسبتا کوچک است. با این حال،‌ هاب داخلی هوشمند، آن را به مرکز کنترل عالی برای خانه شما تبدیل می‌کند و قادر است کاری کند تا به عنوان یک ابزار فوق العاده مفید، شما ثانیه‌ای را از برنامه‌های مورد علاقه‌ی خود را درحین برداشتن میان وعده از آشپزخانه از دست ندهید. البته شایان به ذکر است که Echo Show از Echo Dot فروش کمتری دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید