ممکن است سامسونگ گلکسی A9 Star Pro دارای چهار دوربین در پشت باشد - تکفارس 
ممکن است سامسونگ گلکسی A9 Star Pro دارای چهار دوربین در پشت باشد - تکفارس 

ممکن است سامسونگ گلکسی A9 Star Pro دارای چهار دوربین در پشت باشد

میر مهدی حامی
۲ مهر ۱۳۹۷ - 16:00
ممکن است سامسونگ گلکسی A9 Star Pro دارای چهار دوربین در پشت باشد - تکفارس 

چندی پیش، یک تیزر از سامسونگ منتشر شده که گوشی با نام ۴x را بدون آشکار کردن اطلاعات خاصی از آن نشان می‌داد. حدس بر این بود که شاهد یک گوشی هوشمند با چهار دوربین باشیم، که البته شامل دو مورد در پشت و دو دوربین در جلو و یا مانند گلکسی A7 (2018)، یک دوربین در جلو و سه دوربین در پشت می‌شد. با این حال، بر اساس یک منبع آلمانی، با یک سورپرایز مواجه شدیم. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

این افراد مدعی هستند که این گوشی سامسونگ گلکسی A9 Star Pro نام داشته و دارای چهار دوربین پشتی و یک دروبین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی است. آن‌ها حتی یک تصویر رندر مفهومی از آن را نیز به نمایش گذاشته‌اند که چینش عمودی دوربین‌ها را نشان می‌دهد. این تصاویر رسمی نیستند، بنابراین احتمالا شاهد تفاوت‌های بسیاری با محصول نهایی در آن باشیم.

انتظار می‌رود که این گوشی دارای لنز ۸ مگاپیکسلی عریض با میدان دید ۱۲۰ درجه، دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی، لنز ۱۰ مگاپیکسل تله فوتو، و یک لنز تله فوتو دیگر ۵ مگاپیکسلی باشد، در حالی که دوربین سلفی نیز از سنسور سونی IMX576 استفاده خواهد کرد.

همچنین گفته شده که A9 Star Pro دارای نمایشگر ۶٫۲۸ اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD + و چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ خواهد بود. باتری نیز احتمالا ظرفیت ۳،۷۲۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشد، اما نکته جالب اینجاست که از شارژ سریع پشتیبانی نخواهد کرد.

اگر این شایعات در مورد تنظیم دوربین ۴ گانه درست باشد، نام ۴x استفاده شده در تیزر منتشر شده توسط سامسونگ ممکن است به معنای زوم اپتیکال ۴ برابری بدون افت کیفیت باشد که در واقع است که این ویژگی در قالب یک گوشی هوشمند مدرن (یا دوربین‌ گوشی‌های گلکسی سامسونگ) ارائه خواهد شد و یک قدم جلوتر از زوم ۳ برابری هوآوی P20 Pro قرار خواهد گرفت. زمان رونمایی در تاریخ ۱۱ اکتبر است و ما بسیار مشتاقیم تا ببینیم سامسونگ چه چیزی برای ارائه در دست دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید