دو دستگاه  J4+ و J6+ سامسونگ در اروپا و آمریکا نیز عرضه خواهند شد - تکفارس 
دو دستگاه  J4+ و J6+ سامسونگ در اروپا و آمریکا نیز عرضه خواهند شد - تکفارس 

دو دستگاه J4+ و J6+ سامسونگ در اروپا و آمریکا نیز عرضه خواهند شد

وحید درگایی
۲ مهر ۱۳۹۷ - 15:30
دو دستگاه  J4+ و J6+ سامسونگ در اروپا و آمریکا نیز عرضه خواهند شد - تکفارس 

سامسونگ به تازگی دو دستگاه مقرون به صرفه Galaxy J4+ و J6+ را معرفی کرده است که در ابتدا آن هارا برای بازار هند آماده کرده بود و قیمت آن ها نیز ۱۵۰ و ۲۰۰ دلار در نظر گرفته شده بود. حالا اخبار مربوط به کمپانی می گویند که این دو دستگاه به زودی برای بازار های آسیا، اروپا و آمریکا در دسترس قرار خواهند گرفت.

این خبر قطغیت حضور این دو دستگاه در آسیا را تایید کرده و کم و بیش به حضور این دو در اروپا و آمریکا اشاره داشته است و می دانیم که این دو دستگاه قرار است در رنگ های آبی و مشکی و به صورت انحصاری برای J4 رنگ طلایی و برای J6 رنگ در بازار حضور یابند.

در هنگام معرفی این دو دستگاه چیزی برای هیجان زده شدن باقی نمانده بود چرا که اخبار دنیای تکنولوژی، تمام اخبار مربوط به این دو دستگاه را پیشتر به صورت اطلاعات لو رفته به اطلاع همگان رسانده بودند ولی اگر علاقه مندید مشخصات داخلی این دو دستگاه را بدانید ادامه خبر را از دست ندهید.

Samsung Galaxy J6+ اولین دستگاه سامسونگ است که از تکنولوژی حسگر اثر انگشت در بغل دستگاه استفاده کرده است. این دستگاه وظیفه پردازشی خود را به پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ محول کرده است و در کنار آن ۴ گیگابایت رم قرار داده و حافظه داخلی این دستگاه نیز ۶۴ گیگابایت درنظر گرفته شده است. صفحه نمایش ۶ اینچی دستگاه به همراه دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در پشت گوشی و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری از دیگر مشخصات این دستگاه هستند.

دستگاه Galaxy J4+ نیز مشخصات مشابه‌ای با برادر بزرگتر خود دارد به غیر از آن که در بخش دوربین، این دستگاه از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده و حافظه اجرایی را ۲ گیگابایت درنظر گرفته است. حافظه داخلی این دستگاه ۳۲ مگاپیکسل قرار داده شده است و در این گوشی هوشمند خبری از سنسور اثر انگشت در هیچ جای گوشی نیست.

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید