رندرهای منتشر شده از نوکیا ۷٫۱ پلاس (X7) حکایت از وجود ناچ و دوربین دوگانه با لنز زایس دارد - تکفارس 
رندرهای منتشر شده از نوکیا ۷٫۱ پلاس (X7) حکایت از وجود ناچ و دوربین دوگانه با لنز زایس دارد - تکفارس 

رندرهای منتشر شده از نوکیا ۷٫۱ پلاس (X7) حکایت از وجود ناچ و دوربین دوگانه با لنز زایس دارد

میر مهدی حامی
۲۹ شهریور ۱۳۹۷ - 20:00
رندرهای منتشر شده از نوکیا ۷٫۱ پلاس (X7) حکایت از وجود ناچ و دوربین دوگانه با لنز زایس دارد - تکفارس 

ما در خبرهای گذشته شاهد منتشر شدن عکس‌هایی از پنل‌ صفحه نمایش نوکیا ۷٫۱ پلاس (نوکیا X7) بوده‌ایم و در تمام‌ آن‌ها این پنل‌ها فاقد ناچ بوده‌ است. با این حال، در اولین رندرهای منتشر شده شاهد وجود یک ناچ کوچک هستیم که به اندازه ناچ آیفون عریض نیست اما به کوچکی ناچ‌های اشکی شکل نیز نمی‌باشد. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

حال کدام یک از این دو صحیح است؟ ادعا می‌شود که این تصاویر رندرهای رسمی این گوشی هستند و همچنین دو گوشی دیگر سری X نیز دارای ناچ بوده‌اند، که احتمال به واقعیت نزدیک‌تر بودن این عکس‌ها را بیشتر می‌کند. به هر حال، صفحه نمایش موجود در تصویر دارای نسبت ابعادی ۱۹:۹ است (گوشه‌های گرد دستگاه حساب نمی‌شود) و رزولوشن آن نیز وضوح ۱،۰۸۰x2،۲۸۰ پیکسلی دارد. اندازه نمایشگر این دستگاه ناشناخته است  چراکه در گزارش‌های قبلی به ۵٫۹ اینچ اشاره شد که در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد.

Nokia 7.1 Plus (aka Nokia X7) leaked renderقسمت پشتی نیز با وجود دوربین دوگانه با لنز زایس بسیار جالب به نظر می‌رسد. در حالی که نوکیا ۷ پلاس دارای یک دوربین زایس است، مدل ۶٫۱ پلاس (X6) و ۵٫۱  پلاس (X5) دارای این ویژگی نمی‌باشند، بنابراین استفاده از لنز زایس برای اولین بار در این سری رخ خواهد داد. اسکنر اثر انگشت نیز با وجود حاشیه نسبتا زیاد در قسمت پایینی جلوی دستگاه به زیر دوربین در پشت دستگاه منتقل شده است.

همچنین در قسمت پشت، لوگوی اندروید وان نیز وجود دارد که وعده تجربه نرم افزاری خوب را می‌دهد. انتظار می‌رود که نوکیا ۷٫۱ پلاس همراه با اندروید ۹٫۰ پای عرضه شود و می‌بایست یک چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ با ۶ گیگابایت حافظه رم (میزان رم ممکن است بستگی به منطقه داشته باشد) را دارا باشد. ظرفیت باتری ناشناخته است، اما این تلفن از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی خواهد کرد.

هیچ اطلاعات دقیقی در مورد زمانی که نوکیا ۷٫۱ پلاس/X7 عرضه خواهد شد وجود ندارد. سه ماهه سوم نیز تقریبا تمام شده است، اما سه ماهه چهارم منتهی به تعطیلات، زمان مناسبی برای عرضه خواهد. در مورد قیمت این محصول نیز هیچ اطلاعاتی در دست نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.