فروش جهانی Redmi Note 6 پس از معرفی آغاز خواهد شد - تکفارس 
فروش جهانی Redmi Note 6 پس از معرفی آغاز خواهد شد - تکفارس 

فروش جهانی Redmi Note 6 پس از معرفی آغاز خواهد شد

وحید درگایی
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - 15:30
فروش جهانی Redmi Note 6 پس از معرفی آغاز خواهد شد - تکفارس 

درحالی که این روزها خبر از معرفی Redmi Note 6 Pro به گوش می رسد و زمان آن بسیار نزدیک است، یک خرده فروش در AliExpress به تازگی شروع به فروش این دستگاه کرده است و طی این فروش، قیمت و تمام مشخصات داخلی گوشی به طور کامل لو رفته اند. بنظر می رسد که این دستگاه یک نسخه جهانی یا گلوبال را پشتیبانی می کند که ۷۰ زبان دنیا روی آن قرار دارند و قرار است بروزرسانی های احتمالی این دستگاه نیز به صورت درون برنامه ای برای آن ارائه شوند.

گوشی جدید شیائومی یا Redmi Note 6 Pro قرار است توسط یک پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ و یا ۶۶۰، به دست علاقه مندان برسد که در کنار آن، ۳ گیگابایت حافظه اجرایی برای آن درنظر گرفته شده است و ۳۲ گیگابایت جافظه داخلی نیز در کنار این دو وجود دارد. همانطور که حدس زدید، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی چندان کافی بنظر نمی رسد و جایگاه حافظه میکرو اس‌دی نیز در این دستگاه قرار داده شده است. صفحه نمایش Redmi Note 6 Pro قرار است ۶٫۲۶ اینچی باشد و کیفیت درنظر گرفته شده برای آن QHD است که باعث می‌شود به تمام اطلاعات درز پیدا کرده مشکوک شویم.

این دستگاه در پشت و حلوی خود، چهار دوربین را به کار برده است که تقسیم بندی آن ها نیز نصف نصف بوده است. دو دوربین پشت دستگاه، یکی ۱۲ و دیگری ۵ مگاپیکسلی هستند و برای دوربین های سلفی، شیائومی دو دوربین ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی را درنظر گرفته است و نقش دوربین دوم ایجاد تاری در پس زمینه و به نوعی بهبود بخشیدن زوم یا فوکوس بوده است. سیستم عامل بکار برده شده روی دستگاه Android Oreo است که رابط کاربری آن نیز MIUI 9 در نظر گرفته شده و در بخش منبع قدرت دستگاه، یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری قرار است انرژی اجزای این گوشی هوشمند را تامین کند.

چهار رنگ برای این گوشی درنظر گرفته شده است و قیمت احتمالی چیزی در حدود ۱۹۰ دلار است.

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ نظر خود را با تک‌فارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید