Galaxy A7 2018 با دوربین در پشت دستگاه - تکفارس 
Galaxy A7 2018 با دوربین در پشت دستگاه - تکفارس 

Galaxy A7 2018 با دوربین در پشت دستگاه

وحید درگایی
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - 15:00
Galaxy A7 2018 با دوربین در پشت دستگاه - تکفارس 

یازده اکتبر، یعنی کمتر از یک ماه دیگر، سامسونگ برنامه دارد که دستگاه جدیدش یعنی Galaxy A9 Pro را معرفی کند که به گفته‌ی علاقه مندان به دنیای تکنولوژی قرار است با چهار دوربین اصلی در پشت دستگاه معرفی شود و این تنها نکته سوپرایز کننده ماجرا نیست. سامسونگ برنامه دارد که برای اولین بار در گوشی های هوشمندش از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده کند. ظاهرا قرار است یک نسخه ارزان قیمت تر به نسبت این گوشی معرفی شود و این دستگاه امروز در محور اخبار منتشر شده قرار گرفته است.

همانطور که پیشتر انتظار می‌رفت، ظاهرا سامسونگ قرار است برای Galaxy A7 2018 یک دوربین سه‌گانه و مستطیلی در گوشه دستگاه، به صورت عمودی قرار دهد و بنظر می رسد این الگو برداری مستقیما از روی Galaxy A9 Pro بوده است. این قابلیت برای Galaxy A7 2018 ، این دستگاه را، به اولین گوشی هوشمند سامسونگ تبدیل می کند که از ترکیب دوربین های سه‌گانه استفاده می کند. هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است که هرکدام از لنز ها چه وظیفه ای را برعهده گرفته اند ولی بنظر می رسد لنز سوم اضافه شده، وظیفه زوم خودکار و جذب نور بیشتر را در دستور کار خود قرار داده باشد و دو سنسور دیگر همانند قبلا، وظایف خود را دنبال کنند.

ظاهرا برخلاف اکثر گوشی های هوشمند سامسونگ، حسگر اثر انگشت این دستگاه قرار نیست برروی پنل پشتی گوشی قرار بگیرد و ظاهرا نیز قرار نیست دکمه هوم برای این دستگاه درنظر گرفته شود و سامسونگ تصمیم گرفته که جایگاه این تکنولوژی برروی فریم فلزی دور گوشی باشد.

درحال حاضر، هنوز اطلاعاتی از قیمت دستگاه به بیرون درز پیدا نکرده است ولی بنظر می رسد نهایتا تا چند روز بعد از ۱۱ اکتبر این مساله نیز مشخص شود. اطلاعات بسیار کمی از مشخصات درونی این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است ولی گفته می‌شود که این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ استفاده کرده باشد.

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ نظر خود را با تک‌فارس درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید