هوآوی Mate 20 و Mate 20 Pro بدون جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری - تکفارس 
هوآوی Mate 20 و Mate 20 Pro بدون جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری - تکفارس 

هوآوی Mate 20 و Mate 20 Pro بدون جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری

سید محمد معلمی
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - 18:30
هوآوی Mate 20 و Mate 20 Pro بدون جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری - تکفارس 

طراحی اولیه دو گوشی آتی هوآوی یعنی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو تقریباً مشخص شده و امروز نیز جدیدترین اطلاعات به دست ما رسیده است که با توجه به تصاویر قاب این دو گوشی، می‌توانیم به برخی ویژگی‌های ظاهری این دو گوشی پی ببریم.

از قاب پشتی شروع می‌کنیم: هر دو گوشی‌ها دارای قسمت دایره‌ای شکلی می‌باشند که در میانه آن سه لنز دوربین و دو فلش LED کار گذاشته خواهد شد.

اما مهمترین قابلیتی که در هوآوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو، با تغییراتی همراه بوده است، به اسکنر اثر انگشت مربوط می‌شود. به طور کلی این اسکنر در مدل ارزانتر (میت ۲۰) زیر دوربین اصلی و در مدل گرانتر (میت ۲۰ پرو) زیر صفحه نمایش خواهد بود بنابراین محصول آتی کمپانی چینی از اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش بهره می‌برد.

در قاب جلویی این دستگاه‌ها و بر اساس قاب‌های تولید شده، هر دو این گوشی‌ها یک دکمه پاور و دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا را در سمت راست فریم خود خواهند داشت. به علاوه، رو به بالا که حرکت می‌کنیم، یک میکروفون و یک چراغ مادون قرمز را مشاهده خواهیم کرد.

اگر به پایین دو دستگاه نگاهی بیندازیم، تقریباً هیچ شباهتی پیدا نمی‌کنیم. البته اگرچه در وسط پایین دو گوشی یو‌اس‌بی تایپ سی و در سمت چپ، یک میکروفون به چشم می‌خورد ولی به نظر می‌رسد میت ۲۰ در سمت راست پایین خود یک اسپیکر نیز داشته باشد. در دستگاه دیگر اما، میت ۲۰ پرو چنین امکانی ندارد ولی گویا در آن سومین میکروفون به کار رفته است که می‌توان نتیجه‌گیری کرد صداها با آن بهتر ضبط می‌شوند. در نتیجه زمانی که با گوشی صحبت می‌کنیم، اسپیکری که در کنار گوش قرار می‌گیرد کیفیت صدای بهترین خواهد داشت.

همانطور که چندین بار اعلام شده، هوآوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو در تاریخ ۱۶ اکتبر و در شهر لندن به طور رسمی معرفی خواهند شد. فروش این دو دستگاه نیز دو هفته بعد از رونمایی آغاز می‌شود.

بد نیست اشاره کنیم که مدل دیگری از خانواده میت ۲۰ به نام Porsche Design هم ممکن است در همایش این کمپانی چینی معرفی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.