Razer Phone 2 در تاریخ ۱۰ اکتبر معرفی خواهد شد - تکفارس 
Razer Phone 2 در تاریخ ۱۰ اکتبر معرفی خواهد شد - تکفارس 

Razer Phone 2 در تاریخ ۱۰ اکتبر معرفی خواهد شد

میر مهدی حامی
۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - 15:30
Razer Phone 2 در تاریخ ۱۰ اکتبر معرفی خواهد شد - تکفارس 

در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر اینکه شرکت Razer از نسخه دوم گوشی گیمینگ خود در تاریخ چهارشنبه ۱۰ اکتر رونمایی خواهد کرد منتشر شده بود و اکنون Razer دعوت نامه‌های خوذ را ارسال کرده است که تأیید می‌کند تاریخ ۱۰ اکتبر، تاریخی است که در آن از Razer Phone 2 به طور رسمی رونمایی خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

گوشی Razer جدید تقریبا با مدل قبلی یکسان به نظر می‌رسد، چرا که هر دو مدل دارای نمایشگر ۵٫۷ اینچی هستند. اما این مدل دارای قاب‌هایی ضخیم تر از گوشی اول Razer است، که در واقع برخلاف روندی است که صنعت گوشی‌های هوشمند آن را پیش گرفته‌اند. ما انتظار داریم که این نسخه جدید بر اساس پلتفرم موبایل اسنپدراگون ۸۴۵ ساخته شده باشد و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی را ارائه کند. علاوه بر این موارد، این گوشی فوق‌العاده دارای اندروید ۹ پای به صورت پیش فرض خواهد بود. احتمالا در این نسخه نیز شاهد نرخ بروزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتز برای صفحه نمایش باشیم که مشابه نسل قبلی خواهد بود. این نرخ بروزرسانی جادویی اجازه می‌دهد تا بازی‌ها و رسانه‌های تصویری به راحتی اجرا شوند. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که انرژی نسل اول این دستگاه را تامین کرده نیز احتمالا راه خود را به نسل جدید باز کند.

نسخه اول گوشی Razer اکنون در حال فروش است و می‌توان آن را با ۳۰۰ دلار تخفیف از قیمت معمول ۶۹۹ دلاری، به طور مستقیم از خود تولید کننده خریداری کرد که البته اصلا عجیب نیست، چراکه این شرکت می‌بایست انبار خود را برای نسل دومی این گوشی‌ها که احتمالا از ۲۴ اکتبر به فروش خواهند رسید، خالی کند.

The Razer Phone 2 will be unveiled on October 10th

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید