به گفته تیم کوک هدف آیفون های جدید “خدمت به همه” است - تکفارس 
به گفته تیم کوک هدف آیفون های جدید “خدمت به همه” است - تکفارس 

به گفته تیم کوک هدف آیفون های جدید “خدمت به همه” است

وحید درگایی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - 22:30
به گفته تیم کوک هدف آیفون های جدید “خدمت به همه” است - تکفارس 

آیفون های شرکت اپل در نسل هفتم با قیمت معقول ۴۴۹ دلار آماده فروش شدند ولی امروزه برای این‌که بتوانید یکی از آخرین مدل های آیفون را خریداری کنید باید مبلغ بسیار بیشتری بپردازید. ادامه خبر را در تک‌فارس بخوانید.

آخرین دستگاه های کمپانی اپل دیشب معرفی شدند و طی آن متوحه شدیم که شما برای داشتن یکی از آن‌ها، باید مبلغی بین ۷۴۹ تا ۱۴۴۹ دلار را هزینه کنید و این مبلغ برای خریداران آمریکاست و اگر بخواهید این دستگاه را در اروپا خریداری کنید مبلغ پرداختی شما حداقل ۱۰۰۰ دلار خواهد بود و تا ۲۰۰۰ دلار نیز، برای مدل های بهتر افزایش پیدا خواهد کرد.

در ادامه کنفرانس دیشب بود که تیم کوک در جواب یکی از خبرنگاران اعلام کرد، آیفون هایی که امسال معرفی شدند، هرکدام با یک تئوری پشت‌شان بدست مردم خواهند رسید و هدف شرکت نیز، باز گذاشتن دست مردم برای انتخاب آیفون مورد نظر‌شان بوده است.

به نقل از مدیر اپل، تیم کوک، اپل قصد داشته بازه‌ی قیمتی را گسترش دهد و در کنار آن برای هدف نهایی این کمپانی، یعنی در نظر گرفتن تمام خریداران تلاش کند، چیزی که در دوسال اخیر به وسیله آیفون ۷ و آیفون ۸ سعی در انجامش داشتند. در این بین، کمپانی فهمیده بود که بعضی از خریداران علاقه دارند با پرداخت هزینه ای کمتر، به قابلیت های iPhone X دسترسی داشته باشند و به همین دلیل بود که شرکت iPhone XR را معرفی کرد. شاید در ابتدا به خودتان بگویید که این دستگاه به قدرتمندی iPhone XS نیست ولی جواب، این است که ما سعی کردیم از همان پردازنده و صفحه نمایش استفاده کنیم و در بخش های دیگر برای هم‌رده کردن دو دستگاه، به طور مثال رنگ های مختلفی را برای iPhone XR در نظر بگیریم.

در جواب فلسفه وجودی iPhone XS نیز باید بگوییم که این دستگاه، بیشتر در راستای ادامه دادن راه iPhone X عرضه شده است و دلیل اصلی معرفی آن نیز این بوده که خلاقیت iPhone X را ادامه دهد. به نقل از تیم کوک، خریداران زیادی حاضراند که برای این دستگاه مبلغ درنظر گرفته شده را پرداخت کنند چرا که خلاقیت و نوآوری به کار گرفته شده در این دستگاه مردم را متقاعد کرده که هزینه پرداخت شده از طرف آن ها، برای دستگاهی مصرف می‌شود که ارزش‌اش دارد. در ادامه نیز باید بگوییم که دلیل اصلی معرفی گوشی  iPhone XS Max، آن دسته از خریدارانی هستند که علاقه به صفحه نمایش های بزرگ‌تر، ولی مشخصات ثابت با پرچمدار را دارند.

تیم کوک در آخرین گفته هایش به این مساله اشاره کرد که نقش آیفون در زندگی مردم بسیار بیشتر از گذشته شده است و این اتفاق در دهه اخیر کاملا مشخص و واضح است و دلیل اصلی خریداران برای پرداخت هزینه‌ی خرید این دستگاه‌ها، نیز همین است و این مساله فقط در گوشی های هوشمند کمپانی وجود ندارد و در تمام محصولات دیگر شرکت نیز می توان آن‌را دید.

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ نظر خود را با تک‌فارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید