آیفون‌های ایکس، ۶ اس و SE توقف تولید خواهند شد - تکفارس 
آیفون‌های ایکس، ۶ اس و SE توقف تولید خواهند شد - تکفارس 

آیفون‌های ایکس، ۶ اس و SE توقف تولید خواهند شد

میر مهدی حامی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - 14:00
آیفون‌های ایکس، ۶ اس و SE توقف تولید خواهند شد - تکفارس 

اپل در روز گذشته سه گوشی جدید ۲۰۱۸ خود یعنی آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR را معرفی کرد. شما می‌توانید جزئیات بیشتری را در مورد آنها در اینجا و اینجا مطالعه کنید. با این حال، آنچه که توسط این شرکت دیگر به فروش نخواهد رسید نیز به همان اندازه جالب توجه است. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

آیفون‌های ایکس، ۶ اس و SE توقف تولید خواهند شد - تکفارس 

معمولا زمانی که اپل یک گوشی هوشمند جدید را معرفی می‌کند، مدل سال گذشته کاهش قابل ملاحظه‌ای در قیمت و وضعیت در سطح رده بندی گوشی‌های این شرکت تجربه می کند. اما امسال این اتفاق به طور کاملا رخ نخواهد داد. آیفون X معرفی شده در سال گذشته اکنون به طور کلی توقف تولید شده است. اپل احتمالا با فروش آیفون X با قیمتی ارزان‌تر در سال جاری به سود قابل توجهی دست پیدا نمی‌کرد، چراکه هزینه مواد اولیه ساخت آن به هیچ وجه ارزان نشده است. این امر باعث شد تا پروژه آیفون XR راه اندازی شود، که برخی از جزئیات کلیدی مانند طراحی، نمایشگر و دوربین را به شکل مشابه با آیفون ایکس ارائه می‌کند.

آیفون‌های ایکس، ۶ اس و SE توقف تولید خواهند شد - تکفارس محصول دیگری که از رده خارج شده است نیز آیفون ۶ اس است که با توجه به سنش آنچنان هم تعجب برانگیز نیست.

با این حال، این از دست دادن آیفون SE است که بیشتر از همه احساس می‌شود، به ویژه اینکه هیچ جایگزینی برای آن در نظر گرفته نشده است. آیفون SE الهامی از زمانی بود که گوشی‌های برای استفاده راحت‌تر، کوچک طراحی می‌شدند، و این امر کاملا باعث محبوبیت این دستگاه شد، اگرچه که بعضی از جنبه‌های این دستگاه قدیمی بودند. به هرحال، کوچکترین آیفونی که شما اکنون می‌توانید تهیه کنید آیفون ۷ یا آیفون ۸ است، که هنوز هم نسبتا کوچک به حساب می‌آیند اما نه به اندازه آیفون SE.

آیفون‌های ایکس، ۶ اس و SE توقف تولید خواهند شد - تکفارس 

بنابراین شاید بعضی از شما بخواهید تا قبل از جمع شدن مدل آکبند این آیفون از بازار یکی از آن را خریداری کنید یا گوشی فعلی خود را برای مدت طولانی‌تری نگه دارید، چراکه هنوز مشخص نیست که جایگزینی برای آن عرضه شود یا نه.

همچنین آیفون ۶S و آیفون SE دو نوع آخری از آیفون موجود برای فروش بودند که جک هدفون را ارائه می‌کردند، بنابراین اکنون باید با این ویژگی در آیفون‌ها به طور کلی خداحافظی کنیم.

نظر شما در مورد تصمیمات اپل برای توقف تولید این محصولات به ویژه آیفون ایکس و SE چیست؟ نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.