اپل دیگر آداپتور ۳٫۵ میلیمتری صدا را همراه با آیفون ارائه نخواهد کرد - تکفارس 
اپل دیگر آداپتور ۳٫۵ میلیمتری صدا را همراه با آیفون ارائه نخواهد کرد - تکفارس 

اپل دیگر آداپتور ۳٫۵ میلیمتری صدا را همراه با آیفون ارائه نخواهد کرد

میر مهدی حامی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - 15:00
اپل دیگر آداپتور ۳٫۵ میلیمتری صدا را همراه با آیفون ارائه نخواهد کرد - تکفارس 

اپل دیگر کابل تبدیل لایتنینگ به جک ۳٫۵ میلیمتری صدا را همراه با لوازم درون جعبه آیفون ارائه نخواهد کرد و با نگاهی سریع به برگه مشخصات در وب سایت اپل متوجه می‌شویم که این آداپتور دیگر در میان لوازم جانبی ارائه شده همراه با گوشی‌های آیفون، وجود ندارد.

این امر شامل تمام آیفون‌هایی می‌شود که در سال ۲۰۱۸ به فروش خواهند رسید، از جمله آیفون XS، آیفون XS Max، آیفون XR، آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس، آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس. دو گوشی آخری که از جک ۳٫۵ میلیمتری صدا پشتیبانی می‌کردند نیز دیگر تولید نخواهند شد.

آداپتور جک ۳٫۵ میلیمتری صدا، همانطور که از نامش پیداست، بخشی از لوازم موجود در بسته بندی آیفون‌ها از زمان حذف جک هدفون در هنگام معرفی آیفون ۷ بوده است و از آن زمان تا کنون در پشت بسته بندی‌های EarPods داخل هر جعبه آیفون قرار داده شده است.

این کابل ارزان ترین محصول جانبی اپل است که شما می‌توانید آن را با پرداخت تنها ۹ دلار خریداری کنید. بنابراین حذف آن می‌تواند به عنوان عدم خواست اپل برای هزینه کردن و یا به نوعی خساست تلقی شود، اگرچه که بیشتر کاربران نیز به طور کلی از هدفون‌های اصلی درون جعبه که به پورت لایتنینگ مجهز هستند و یا ایرپادها استفاده می‌کنند. جالب خواهد بود که ببینیم چه تعداد از مردم متوجه خواهند شد که این کابل دیگر وجود ندارد.

آیا شما از این کابل کوچک اما کاربردی استفاده می‌کنید؟ نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید