نسل جدید iPad Pro در رویداد امروز معرفی نخواهد شد - تکفارس 
نسل جدید iPad Pro در رویداد امروز معرفی نخواهد شد - تکفارس 

نسل جدید iPad Pro در رویداد امروز معرفی نخواهد شد

علیرضا هاشمی
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - 20:45
نسل جدید iPad Pro در رویداد امروز معرفی نخواهد شد - تکفارس 

در حالی که فاش شدن نام‌های نهایی سه آیفون جدید به همراه ظرفیت حافظه‌های آن‌ها تکان دهنده بوده و با مشخص شدن سایز سری چهارم Apple Watch تنها چند ساعت پیش از آغاز مراسم، یک روز پر از خبر و حواشی را سپری کردیم. اما احتمالا تعجب آورترین خبر در این لحظات واپسین، مربوط به معرفی نشدن iPad Pro می‌شود. لطفا برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه شوید.

با توجه به سخنان Steve Troughton-Smith، شخصی که کد‌های وبسایت اپل را نوشته و منتشر کرده، در توییتر خود این چنین گفته که امروز اپل هیچ زمانی برای معرفی نسل جدید iPad Pro در لیست معرفی محصولاتش قرار نداده و این به وضوح روشن می‌کند که چنین برنامه‌ای در مراسم وجود نخواهد داشت. بدین دلیل است که هیچ اشاره‌ای به تبلت جدید ios در فایل‌ها نشد، فایل‌هایی که بی‌سر و صدا و با ‌بی‌ملاحظگی کامل توسط اپل منتشر شدند و باعث لو رفتن بسیاری از اطلاعات رویداد، پیش از آغاز آن شدند.

به نظر می‌رسد این رویداد تنها در رابطه با سه گوشی iPhone Xs، iPhone Xs Max و iPhone Xr خواهد بود و در کنار آن‌ها به سری جدید ساعت‌های هوشمند Apple Watch و مچ بند‌های هوشمند Watch band پرداخته می‌شود. حتی پد وایرلس AirPower که مدت زیادی است انتظار آن را می‌کشیم، در این مراسم حضور نخواهد داشت، اگر چه اپل ممکن است به نحوی دیگر لوازم جانبی خود را آماده‌ی عرضه کند.

درست است که زمان بسیار زیادی از آخرین باری که کوپرتینو یک مدل iPad Pro را معرفی کرده، می‌گذرد و این موضوع احتمال اینکه یک رویداد معارفه‌ دیگر را در پاییز شاهد باشیم، افزایش می‌دهد. شاید اپل از این زمان ایجاده شده برای تغییر طراحی خشک iPad Pro استفاده کند و و فناوری Face ID جایگزین تکنولوژی قدیمی Touch ID شود و همچنین با کم‌تر شدن حاشیه‌های آن، با مدلی باریک‌تر از انتظارات رو به رو شویم. یا شاید هم اپل در نظر دارد برای دو iPad Pro مراسمی در شان آن‌ها برگزار کند و مدل‌های جدید را به صورت جداگانه معرفی نماید. در هر صورت شما اکنون می‌دانید در رویداد Gather Round اپل که در ساعت ۲۱ به وقت ایران برگزار می‌شود، با چه محصولاتی مواجه خواهید شد.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این خبر چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید