تصاویر رسمی اپل واچ سری ۴ پیش از معرفی منتشر شد - تکفارس 
تصاویر رسمی اپل واچ سری ۴ پیش از معرفی منتشر شد - تکفارس 

تصاویر رسمی اپل واچ سری ۴ پیش از معرفی منتشر شد

سید محمد معلمی
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - 19:00
تصاویر رسمی اپل واچ سری ۴ پیش از معرفی منتشر شد - تکفارس 

سری جدید ساعت‌های هوشمند اپل قرار است تا ساعاتی دیگر معرفی شود ولی باز هم پیش از رویداد Gather Around، از طریق وب‌سایت رسمی خودِ اپل، برخی خبرگزاری‌ها توانسته‌اند تصاویری رسمی از اپل واچ سری ۴ را منتشر کنند.

تصویری که مشاهده می‌کنید، تنها رندر نیست بلکه خودِ اپل آن را در معرض دید عموم قرار داده است. شخصی که آن را فاش کرده، طبق تصویر زیر توضیح می‌دهد: در مورد این تصاویر زیر باید بگویم که آنها را از بخش ویژه وب‌سایت خودِ اپل پیدا کرده‌ام. من از نوع URL رویداد قبلی استفاده کرده و اسامی محصولات را حدس زدم. البته پس از اینکه ما آنها را منتشر کردیم، اپل آنها را حذف کرد.

تصاویر رسمی اپل واچ سری ۴ پیش از معرفی منتشر شد - تکفارس 

در تصاویر لو رفته، می‌توانیم دکمه پاور و صفحه نمایش لب به لب و بزرگ را به خوبی مشاهده کنیم.

در این اپل واچ، نوعی تاج دیجیتالی با حلقه‌های قرمز درخشان مشاهده می‌شود که نشان‌دهنده امکان اتصالات سلولی محصول می‌باشد و نسبت به سری ۳، خبری از حلقه‌های کاملاً قرمز نیست.

علاوه بر امکانات سخت‌افزاری، می‌توانید منوی اپل واچ سری ۴ را نیز ببینید.

نکته جذاب دیگر در مورد اپل واچ سری ۴، وجود قابلیت UV Meter در گوشه سمت چپ است بنابراین می‌توانیم به این نتیجه برسیم که اپل تصمیم دارد این ویژگی را نیز در ساعت هوشمند نسل جدید به کار گیرد.

در نهایت، باید به رنگ صورتی طلایی جدید اپل واچ اشاره کنیم که نسبت به مدل‌های طلایی صورتی فعلی که از آلومینیوم ساخته شده‌اند، درخشان‌تر است.

 مطمئناً سری ۴ اپل واچ، می‌تواند توجه خیلی‌ها را به سوی خود جلب کند و می‌توانیم امیدوار باشیم که با وجود گلکسی واچ سامسونگ، رقابت جذابی را در این حوزه از دنیای تکنولوژی به تماشا بنشینیم.

به نظر شما، در رقابت سری ۴ اپل واچ با گلکسی واچ سامسونگ، کدام یک به موفقیت بیشتری می‌رسند؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید