هواوی در حال توسعه مدل Porsche Design سری Mate 20 است - تکفارس 
هواوی در حال توسعه مدل Porsche Design سری Mate 20 است - تکفارس 

هواوی در حال توسعه مدل Porsche Design سری Mate 20 است

علیرضا هاشمی
۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - 21:30
هواوی در حال توسعه مدل Porsche Design سری Mate 20 است - تکفارس 

از اواخر سال ۲۰۱۶، هواوی در ساخت تعدادی از مدل‌های سری Mate با شرکت آلمانی Porsche Design همکاری کرده است که حاصل همکاری این دو شرکت بزرگ تولید گوشی‌های Mate 9 Porsche Design و Mate RS Porsche Design بوده است. اکنون تنها یک ماه از معرفی سری Mate 20 باقی مانده است و به نظر می‌رسد باری دیگر این دو شرکت در امر تولید یک گوشی جدید از سری Mate با یکدیگر مشارکت خواهند کرد. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

اطلاعات جدیدی توسط خبرچینی به نام Roland Quandt فاش شده که نشان می‌دهد نام سری گوشی هوشمند جدید این شرکت Everest است اما برخی از کارکنان هواوی آن را با نام “EVR-xxxx” مورد خطاب قرار می‌دهند. متاسفانه در حال حاضر هیچ نوع اطلاعاتی در رابطه با مشخصات و ویژگی‌های که این گوشی قرار است ارائه کند، منتشر نشده و هنوز نمی‌دانیم با چه گوشی‌ هوشمندی طرف هستیم. با این حال می‌توان درباره‌ی برخی از ویژگی‌های این گوشی گمانه زنی کرد. بهتر است برای شروع به سراغ مشخصات سخت افزاری آن برویم، به احتمال زیاد پردازنده اختصاصی Kirin 980 شرکت هواوی قلب تپنده این گوشی هوشمند خواهد بود و در کنار آن ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره سازی فایل‌ها و ۶ گیگابایت حافظه اجرایی رم قرار خواهند گرفت. علاوه بر این، دوربین‌های سه گانه در پشت گوشی حضور خواهند داشت. بر خلاف مدل معمولی Mate 20 و Mate 20 Pro، احتمالا چینش دوربین‌ها در مدل Porsche Design edition به صورت عمودی خواهد بود، طرحی که قبلا نیز آن را در مدل‌های نسل پیشین مشاهده کردیم.

در رابطه با نمای جلوی گوشی، به نظر می‌رسد از صفحه نمایش منحنی با پنل AMOLED استفاده شود و به احتمال زیاد این گوشی به اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش مجهز خواهد شد. از نظر صفحه نمایش این گوشی طرحی بسیار شبیه به Mate RS Porsche Design که در فوریه سال جاری عرضه شد، خواهد داشت. با این حال بر خلاف مدل پیشین، از سری Mate 20 انتظار می‌رود تا اسکنر اثر انگشت فیزیکی را از مدل‌های خود حذف کنند. در سویی دیگر، احتمال وجود Notch در گوشی بسیار پایین است. مدیر طراحی Porsche Design، آقای Christian Schwamkrug، پیش‌تر اعلام کرده بود که وجود Notch در این گوشی باعث ایجاد ناهماهنگی در ظاهر آن خواهد شد.

درست همانند گوشی‌های Mate 20 و Mate 20 Pro، مدل Huawei Mate 20 Porsche Design نیز در تاریخ ۱۶ اکتبر در شهر لندن به صورت رسمی معرفی خواهد شد. اگر هواوی سیاست قیمت گذاری خود را تغییر نداده باشد، قیمت این گوشی همانند Mate RS Porsche Design فعلی معادل ۲۰۰۰ دلار خواهد بود.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با گوشی Mate 20 Porsche Design هواوی چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.