SmartThing سامسونگ دستگاهی برای ردیابی افراد و حیوانات خانگی - تکفارس 
SmartThing سامسونگ دستگاهی برای ردیابی افراد و حیوانات خانگی - تکفارس 

SmartThing سامسونگ دستگاهی برای ردیابی افراد و حیوانات خانگی

پوریا اسدی
۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - 12:00
SmartThing سامسونگ دستگاهی برای ردیابی افراد و حیوانات خانگی - تکفارس 

SmartThings Tracker سامسونگ از شبکه LTE-M برای یافتن حیوانات خانگی سرگردان استفاده می‌کند و به اعضای خانواده اجازه می‌دهد تا بدانند که شما کجا هستند یا حتی موقعیت کلید‌های ماشین شما را تعیین می‌کند. شما همچنین می‌توانید ردیاب را به عنوان حسگر مجاورت با جهانی از دستگاه‌های اتوماتیک SmartThings پیکربندی کنید.

تا زمانی که ردیاب در محدوده شبکه تلفن همراه قرار دارد، شما می‌توانید مکان آن را در برنامه SmartThings سامسونگ مشاهده کنید، که برای دستگاه‌های iOS و اندروید دارای  LTE در دسترس است. خوشبختانه پوشش شبکه LTE در سراسر کشور، در داخل ساختمان‌ها و همچنین در خارج از آن گسترشکاملا گسترش یافته است.

ردیاب دارای یک دکمه برای روشن شدن است که همچنین می‌تواند برای ارسال هشدارهای اطلاع رسانیاز قبل تنظیم شده، مورد استفاده واقع شود. به عنوان مثال، شما می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که با دوبار فشار دادن دکمه،  “من در خانه هستم” یا “آماده تحویا است” یا ” پرواز من به زمین نشسته است” را ارسال کند. برای کسانی که با مشکلی مواجه هستند، ردیاب می‌تواند یک سیگنال SOS را نیز ارسال کند.

SmartThing سامسونگ دستگاهی برای ردیابی افراد و حیوانات خانگی - تکفارس 

هشدارها و سیگنال‌های ردیاب مکان ، کاربران را به دسترسی اشتراک از قبل تنظیم شده با برنامه‌ی SmartThings محدود می‌کند، بنابراین، برای مثال، هر کسی که با یک اسکنر، زمان خروج فرزند شما از مدرسه را نخواهد فهمید.

اگر شما در حال دویدن ، پیاده روی، مسافرت در سفرهای تجاری یا خرید هستید ، می‌توانید از Smartthings Tracker استفاده کنید و به به دوستان و خانواده اجازه دهید تا از مکان شما اطلاع داشته باشند، البته از طریق برنامه SmartThings و تنها به کاربران مورد تایید امکان‌پذیر است.

SmartThing سامسونگ دستگاهی برای ردیابی افراد و حیوانات خانگی - تکفارس 

ردیاب دارای گواهینامه‌ی  IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. سامسونگ ادعا می‌کند که ردیاب می‌تواند تا یک هفته، با یک بار شارژ باتری دوام بیاورد که البته بستگی به نحوه استفاده از آن دارد.

محدوده جغرافیایی، توانایی ایجاد مکان یک محدوده، یکی دیگر از ویژگی‌های ردیاب چند منظوره است. هنگامی‌ که شخصی با ردیاب خارج یا وارد محدوده جغرافیایی می‌شود، می‌توان سیستم را برای ارسال هشدار به اپلیکیشن Smartthings پیکربندی کرد. ویژگی محدوده جغرافیایی همچنین می‌تواند به عنوان یک سنسور مجاورت عمل کند تا دیگر دستگاه‌های SmartThings -مانند روشن کردن چراغ‌ها در هنگام نزدیک شدن به خانه- را فعال کند.

SK Kim، مدیر ارشد بازاریابی محصولات اینترنت چیزهای سامسونگ الکترونیک در آمریکا ، طی بیانیه‌ای گفت:

هنگامی‌ که صحبت از وصل کردن موجودات به اینترنت می‌شود، ما می‌خواهیم تجربیات معنی دار بیشتری را به افراد ارائه کنیم. با ترکیب پوشش شبکه‌های اینترنتی در سراسر کشور و  گسترش اکوسیستم SmartThings، ما به خانواده‌ها کمک می‌کنیم تا چیزهایی که بیشترین اهمیت  دارد را ردیابی کنند و همچنان به کنترل و مدیریت خانه‌های هوشمند خود در تمام دستگاه‌ها بپردازند.

ردیاب SmartThings در ابتدا از تاریخ ۱۴ سپتامبر بوسیله‌ی AT&T و بعد از آن در سال ۲۰۱۸ توسط ورایزن در دسترس خواهد بود. قیمت ۱۰۰ دلاری AT&T برای ردیاب شامل هزینه‌ی اتصال در سال اول است. خدمات بعد از آن هزینه‌ی ۵ دلار در هر ماه یا ۵۰ دلار در سال را دربر می‌گیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید