گوشی‌های P20 و Mate 10 به زودی اندروید Pie را دریافت خواهند کرد - تکفارس 
گوشی‌های P20 و Mate 10 به زودی اندروید Pie را دریافت خواهند کرد - تکفارس 

گوشی‌های P20 و Mate 10 به زودی اندروید Pie را دریافت خواهند کرد

علیرضا هاشمی
۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - 16:30
گوشی‌های P20 و Mate 10 به زودی اندروید Pie را دریافت خواهند کرد - تکفارس 

هواوی در ماه گذشته نسخه بتا اندروید Pie را برای ۹ مدل از گوشی‌های خود منتشر کرد. همچنین این شرکت بزرگ سازنده گوشی‌های هوشمند اعلام کرد مدل P20 اولین گوشی خواهد بود که بروزرسان اندروید Pie را دریافت می‌کند و به دنبال آن گوشی Mate 10 در لیست بروزرسانی قرار گرفته است. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

به نظر می‌رسد هواوی در حال جامه عمل پوشاندن به وعده‌هایی است که قول آن‌ها را پیش‌تر داده و فرایند‌های آماده سازی برای برای عرضه‌ی جهانی اندروید Pie را به سرانجام رسانده و ممکن است در اوایل همین هفته عرضه آن آغاز شود. چندین گوشی هوشمند هواوی که آخرین نسخه اندروید را اجرا می‌کنند، اخیرا یک گواهی تایید شده Wi Fi را دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد بروزرسان آماده نصب شدن است.

گوشی‌هایی که این گواهی برای آن‌ها ارسال شده مدل‌های Huawei P20، Huawei P20 Pro، Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro هستند. به طور شگفت انگیزی دو گوشی از سری‌های P20 و Mate 10 حذف شده‌اند و اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم این دو مدل گوشی‌های Mate 10 Lite و P20 Lite هستند. البته ممکن است این گوشی‌ها در لیست بعدی مدل‌هایی که اندروید Pie را دریافت می‌کنند، قرار گیرند.

علاوه بر گوشی‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، هواوی قصد دارد بروزرسان اندروید را برای گوشی‌های Mate 10 Porsche Design، Mate RS Porsche Design، Honor 10، Honor V10 و Honor Play منتشر کند.

اگر چه هواوی قرار است زودتر آنچه که انتظارش را داشتیم بروزرسان اندروید Pie را برای گوشی‌های سری  P20 و Mate 10 ارسال کند اما ممکن عرضه‌ی آن در سراسر مناطق جهان برای دارندگان این گوشی‌ها، زمان بیشتری را به طول بی‌انجامد بنابراین کاربران این گوشی فعلا باید صبر کنند تا هواوی اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه عرضه بروزرسان اندروید Pie منتشر کند.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با بروزرسان منتشر شده اندروید Pie برای گوشی‌های هواوی چیست؟‌ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.