از خودرو شاسی‌بلند Telluride شرکت Kia رونمایی شد - تکفارس 
از خودرو شاسی‌بلند Telluride شرکت Kia رونمایی شد - تکفارس 

از خودرو شاسی‌بلند Telluride شرکت Kia رونمایی شد

سید محمد معلمی
۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - 20:00
از خودرو شاسی‌بلند Telluride شرکت Kia رونمایی شد - تکفارس 

اگر از جمله افرادی هستید که معمولاً تقویم مراسمات، همایش‌ها، کنفرانس‌ها و رخدادهای مربوط به تکنولوژی را دنبال می‌کنید، ممکن است به این مطلب پی برده باشید که همایش New York Fashion Week زودتر از زمان مشابه سال گذشته برگزار گردیده است. در واقع این اتفاق رخ داده ولی عجیب‌تر آنکه کمپانی Kia در این مراسم نیز حاضر شده است.

این شرکت تولیدکننده خودرو با برندن مکس‌ول، یکی از طراحان مدل همکاری کرده تا نوعی خودرو مخصوص، مجلل، فوق‌العاده و شاسی‌بلند به نام Telluride تولید و توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کرده است.

البته باید اعلام کنیم که هنوز تولید انبوه خودرو Telluride که قرار است در شهر دیترویت انجام شود، آغاز نشده و تا ماه ژانویه نیز این اتفاق رخ نخواهد داد اما خوشبختانه با نمایش درآمدن این وسیله نقلیه شاسی‌بلند و زیبا، می‌توانیم ظاهر آن را ببینیم.

ایده طراحی خودرو Telluride از کلکسیون مدل‌های سال ۲۰۱۹ برندن مکس‌ول گرفته شده است.

یکی از ویژگی‌های این خودرو که بسیار جذاب است، بدنه عسلی و به رنگ چرم آن می‌باشد.

از خودرو شاسی‌بلند Telluride شرکت Kia رونمایی شد - تکفارس 

برندن مکس‌ول می‌گوید: زمانی که من ایالت تگزاس را پس از طراحی کلکسیون SS`19 ترک کردم، مذاکراتم با Kia آغاز شد. از طرفی من می‌خواستم با شرکت با شخصی همکاری کنم که می‌توانست نیاز مدارس دولتی شهر Marfa ایالت تگزاس را برطرف کند و از طرفی هم Kia علاقه‌مند به همکاری با فردی بود که طراحی خاص و زیبایی برای خودرو Telluride ارائه دهد بنابراین این همکاری آغاز شد زیرا Kia در زمینه کمک به آموزش و پرورش و پشتیبانی از خدمات آموزشی سابقه طولانی دارد. ضمن اینکه این کمپانی تنها یک شرکت سرمایه‌گذار در زمینه تکنولوژی برای پیشرفت آموزش و پرورش کودکان شهر Marfa نیست بلکه تلاش می‌کند تا وسایل نقلیه‌ای نیز در اختیار معلمان قرار دهد تا آنها هم از این خدمات بهره‌مند شوند. بنده از این همکاری بسیار خوشحالم و به کار کردن با شرکت Kia Motors افتخار می‌کنم.

به هر حال، با مشاهده ظاهر این خودرو می‌توانیم حدس بزنیم که Telluride یک وسیله نقلیه سنگین و قدرتمند است و به نظر می‌رسد بتوانیم آن را یک خودرو آف‌رود (off-road) بدانیم. البته می‌توانیم انتظار این را داشته باشیم که با تولید Telluride توسط Kia، محصول Land Cruiser کمپانی تویوتا با چالش جدی روبه‌رو شود.

ظاهر اولیه این خودرو شباهت بسیار زیادی به ماشین K900 دارد که البته می‌تواند امیدوارکننده باشد.

در Telluride سه ردیف صندلی وجود دارد که باز هم می‌توانیم این ویژگی را در خودرو K900 شاهد باشیم.

از خودرو شاسی‌بلند Telluride شرکت Kia رونمایی شد - تکفارس 

برای آن دسته از افرادی که از گذراندن وقت در خودرو شخصی لذت ببرند، محصول جدید Kia می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد.

ظاهر قسمت قرار دادن بار در Telluride دارای پوشش چرم و لایه نازک چوب است و اگرچه خودِ کمپانی Kia هنوز تصاویر مشخصی از موارد اشاره شده را به ما ارائه نکرده ولی با توجه به تصاویری که منتشر شده‌اند، حدس ما این‌گونه است.

به نظر شما، با تولید Telluride توسط Kia، خودرو Land Cruiser شرکت تویوتا به چالش کشیده خواهد شد؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید