احتمال معرفی محصولات جدید سرفیس در رویداد پیش‌روی مایکروسافت - تکفارس 
احتمال معرفی محصولات جدید سرفیس در رویداد پیش‌روی مایکروسافت - تکفارس 

احتمال معرفی محصولات جدید سرفیس در رویداد پیش‌روی مایکروسافت

مصطفی اسماعیلیان
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - 18:30
احتمال معرفی محصولات جدید سرفیس در رویداد پیش‌روی مایکروسافت - تکفارس 

باز هم به ماه اکتبر رسیدیم و مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای معرفی محصولات جدید خود به بازار دیجیتال است. این شرکت روزهای گذشته را صرف آماده‌سازی و فرستادن دعوت‌نامه‌های رسمی برای رویداد پیش‌روی خود در شهر نیویورک کرده است. این رویداد قرار است در تاریخ ۱۰ مهرماه (۲ اکتبر)­ برگزار شود و با توجه به سابقه‌ی برنامه‌های مایکروسافت، انتظار داریم که محصولات جدید سرفیس نیز رونمایی شوند.

طبق گزارشات، در این رویداد هیچگونه گوشی هوشمند سرفیس (Surface) معرفی نخواهد شد. شایعات جاری نشان می‌‎دهد مایکروسافت قصد انجام تغییرات بزرگی را در این دستگاه دارد، پس تا مدتی نباید انتظار معرفی گوشی هوشمند سرفیس را در رویدارهای این شرکت داشته باشیم.

احتمال میرود از آنجایی که تبلت سرفیس پرو (Surface Pro) از اردیبهشت ۱۳۹۶ و رایانه ی سرفیس استدیو (Surface Studio) از آذر ۱۳۹۵ تاکنون هیچگونه بروزرسانی سخت‌افزاری را دریافت نکرده اند، میتوان امیدوار بود که در این رویداد شاهد عرضه‌ی محصول جدیدی از این دو خانواده ی مایکروسافت باشیم.

عرضه‌ی آخرین عضو از این دو محصول سرفیس به زمانی برمی‌گردد که اینتل با اضافه کردن دو هسته‌ی دیگر به پردازنده‌های خود جهشی بزرگ را در صنعت کامپیوتر رقم زد و اکنون که زمان زیادی از آن می‌گذرد، کامپیوتر و تبلت سرفیس عملکردی قدیمی را نسبت به رقیبان از خود نشان می‌دهند. از این رو میتوان امیدوار بود که مایکروسافت در رویداد ۱۰ مهرماه گامی ویژه برای بروزرسانی این محصولات بردارد.

گفته میشود که این رویداد پخش زنده ندارد اما اخبار لحظه ای آن از تکفارس منتشر خواهد شد. پس برای اطلاع از جزییات محصولات جدید مایکروسافت با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید