احتمال وجود ویژگی معمول گوشی‌های Razer در مدل Razer Phone 2 - تکفارس 
احتمال وجود ویژگی معمول گوشی‌های Razer در مدل Razer Phone 2 - تکفارس 

احتمال وجود ویژگی معمول گوشی‌های Razer در مدل Razer Phone 2

سید محمد معلمی
۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - 20:30
احتمال وجود ویژگی معمول گوشی‌های Razer در مدل Razer Phone 2 - تکفارس 

همچون محصولات دیگر شرکت‌ها، این احتمال وجود دارد که مشخصات فنی داخلی گوشی Razer Phone 2 نیز نمونه ارتقایافته گوشی سال پیش شرکت Razer باشد و در آن پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ به کار رود. به علاوه، وقتی صحبت از ظاهر و طراحی‌های بیرونی این دستگاه می‌شود نیز شاید در Razer Phone 2 یک صفحه نمایش بزرگ‌تر با نسبت بدنه به تصویر ۱۸:۹ را شاهد باشیم. البته یکی از منابع خبری این شرکت عنوان کرده که محصول آتی احتمالاً دارای یکی از ویژگی‌های معمول گوشی‌های Razer به نام Chroma باشد.

برای آن دسته از افرادی که نمی‌دانند Chroma چیست باید بگوییم، شرکت Razer معمولاً در بسیاری از محصولات خود مانند ماوس‌ها، لپ‌تاپ‌ها و صفحه کلیدهای گیمینگ از نوعی چراغ LED بهره می‌برد که با استفاده از این فناوری، دارندگان این محصولات توانایی این را دارند تا بر حسب نیاز خود، نور دستگاه را تنظیم نمایند. به علاوه، نوعی سیستم نورپردازی نیز به کار رفته تا به طور خودکار میزان روشنایی میان چندین رنگ مختلف مرتباً تغییر دهد.

در آن زمان گمان می‌رفت که Razer نمی‌تواند به خاطر محدودیت‌های سخت‌افزاری، از تکنولوژی Chroma در گوشی Razer Phone استفاده کند ولی انتظار می‌رود که در محصول نسل دوم این کمپانی یعنی Razer Phone 2 که اتفاقاً چیزی به معرفی آن باقی نمانده، شرکت Razer در حال همکاری با Texas Instruments باشد تا Chroma را به گوشی آتی بیاورد.

در حال حاضر، وجود Chroma در Razer Phone 2 به صورت ۱۰۰ درصدی، قطعی نشده است و این یعنی امکان دارد قابلیت معمول Razer را در محصول آتی این شرکت نبینیم اما اگر Chroma در Razer Phone 2 وجود داشت، شاید جایگزین چراغ LED شود و هر زمانی که اعلان به دست کاربر رسید، این چراغ چشمک بزند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید