اپل ممکن است که مک‌بوک جدیدی را با طراحی بسیار نازک عرضه کند - تکفارس 
اپل ممکن است که مک‌بوک جدیدی را با طراحی بسیار نازک عرضه کند - تکفارس 

اپل ممکن است که مک‌بوک جدیدی را با طراحی بسیار نازک عرضه کند

پوریا اسدی
۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - 14:30
اپل ممکن است که مک‌بوک جدیدی را با طراحی بسیار نازک عرضه کند - تکفارس 

اپل ممکن است نسخه تازه‌ای از مک‌بوک را با یک طراحی فوق العاده جدید آماده کرده باشد و گفته شده که به زودی آن را عرضه خواهد کرد. هیچ اطلاعات اضافی در مورد این لپ‌تاپ در دسترس نیست، اما DigiTimes، که شایعاتش در مورد اپل معمولا صحت داشته در مقاله‌ای در مورد روند نازک‌تر شدن لپ‌تاپ‌ها در نمایشگاه IFA اخیر گفت انتظار می‌رود اپل مک‌بوک جدید خود را به زودی معرفی کند.

مشخص نیست که نوت‌بوک اپل که در گزارش DigiTimes از آن یاد شده جزو سری مک‌بوک اپل قرار می‌گیرد و یا بخشی از سری مک‌بوک ایر است. اگر در واقع این نوت‌بوک در سری مک‌بوک قرار بگیرد، اپل ممکن است مقدار زیادی فضا برای کاهش، نسبت یه مدل‌های موجود مک‌بوک برای این لپ‌تاپ نداشته باشد – هنوز هم پورت USB-C منجیر به ضخامت دستگاه می‌شود.

اخیرا، شایعاتی که از مک‌بوک ایر جدید منتشر شده ، نشان می‌دهد که اپل محبوب‌ترین وسیله‌ی قابل حمل خود را با صفحه نمایش رتینا – اولین بار برای سری ایر – قطعات داخلی و طراحی جدید به روز رسانی کرده است. با تغییر دادن پورت USB-C از پورت استاندارد USB-A در MacBook Air امروزی، اپل می‌تواند ضخامت مدل را اصلاح کند. در حقیقت، هنگامی‌که اپل مدل‌های جدید MacBook Pro را معرفی کرد، مشخص شد که ضخامت مدل Pro، به این معنی است که ابعاد این لپ‌تاپ هنوز نازک‌تر از ضخیم‌ترین نقطه مک بوک ایر است.

شرکت اینتل در ماه اکتبر در نمایشگاه IFA، جدیدترین پردازنده‌های Amber Lake و Whiskey Lake را معرفی کرد، احتمالا این پردازنده‌ها راه خود را به MacBook یا MacBook Air جدید باز خواهد کرد. Lake Whiskey اینتل از سری پردازنده‌های U است و این تراشه برای MacBook Air مناسب خواهد بود، در حالی که پردازنده‌های بهینه‌ی سریY از  Amber Lake به احتمال زیاد بهترین انتخاب برای مک‌بوک جدید خواهند بود. از لحاظ تاریخی، اپل به مدل‌های پردازنده سری C اینتل برای سری مک‌بوک خود متکی بوده است.

در این لحظه مشخص نیست که آیا اپل لپ‌تاپ جدید را معرفی خواهد کرد یا خیر، اما پیش از این حدس زده شده که اپل ممکن است در ماه اکتبر یک رویداد مک را برگزار کند. یکی دیگر از مک‌های مورد علاقه‌ای که اپل می‌تواند در آن رویداد به روز رسانی کند، می‌تواند Mac Mini باشد، یک دسکتاپ جمع و جور که چندین سال است که ارتقاء عمده‌ای را به چشم ندیده است.

آیا شما هم از سری محصولات مک استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید