نسخه iOS واتساپ یک بروزرسانی جدید دریافت کرده است - تکفارس 
نسخه iOS واتساپ یک بروزرسانی جدید دریافت کرده است - تکفارس 

نسخه iOS واتساپ یک بروزرسانی جدید دریافت کرده است

میر مهدی حامی
۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - 15:30
نسخه iOS واتساپ یک بروزرسانی جدید دریافت کرده است - تکفارس 

یکی از محبوب ترین پیامرسان‌ها یعنی واتساپ به تازگی یک بروزرسانی کوچک اما مهم را دریافت کرده است که حداقل یکی از ویژگی‌های بسیار درخواست شده از طرف کاربران را در خود جای داده است، پیش نمایش فایل‌های رسانه‌ای. اگر شما صاحب یک آیفون باشید و واتساپ را نصب کرده‌اید، احتمالا می‌دانید که تمام تصاویر دریافت شده در چت‌ها با نماد دوربین در قسمت اعلان‌ها برچسب گذاری می‌شوند، به این معنی که همیشه باید برنامه را برای بررسی تصویر یا ویدیو دریافت شده باز کنید.

با آخرین بروزرسانی، دیگر لازم نیست این کار را انجام دهید زیرا واتساپ اعلام کرده است که از این به بعد این برنامه از پیش نمایش رسانه‌ها پشتیبانی خواهد کرد. اگر دستگاه iOS شما از ۳D Touch پشتیبانی کند، می‌توانید با یک فشار انگشتان خود در قسمت اعلان‌ها، رسانه‌های دریافتی را بدون نیاز به باز کردن واتساپ مشاهده کنید. گزینه دیگر موجود نیز این است که اعلان مورد نظر را به سمت چپ کشیده و روی مشاهده کلیک کنید تا پیش نمایش رسانه را ببینید.

برای ساده‌تر شدن کار، واتساپ اکنون کاربران iOS را قادر می‌سازد تا تصاویر و GIF ها را مستقیما از بخش اعلان‌ها دانلود کنند، اما تنها در صورتی که گزینه دانلود خودکار رسانه غیر فعال نباشد.

ظاهرا ویژگی جدید پیش نمایش رسانه‌ها برای همه کار نمی‌کند، اما واتساپ از این مسئله آگاه بوده و وعده داده است یک بروزرسانی دیگر را برای حل این مشکل در روزهای آینده منتشر کند.

علاوه بر پشتیبانی از پیش نمایش رسانه‌ها، این بروزرسانی همچنین پیشرفت‌هایی را برای قسمت جستجوی فراهم می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد به طور مستقیم بروزرسانی‌های استاتوس‌ها را از زبانه وضعیت پیدا کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید