چگونگی نصب نسخه‌ی بتای اندروید P در وان‌پلاس ۶ - تکفارس 
چگونگی نصب نسخه‌ی بتای اندروید P در وان‌پلاس ۶ - تکفارس 

چگونگی نصب نسخه‌ی بتای اندروید P در وان‌پلاس ۶

سید محمد معلمی
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - 20:30
چگونگی نصب نسخه‌ی بتای اندروید P در وان‌پلاس ۶ - تکفارس 

به نظر می‌رسد اخیراً نسخه بتا اندروید ۹ برای گوشی وان‌پلاس ۶ عرضه شده باشد تا دارندگان این گوشی بتوانند چگونگی کارکرد آخرین نسخه اندروید را در دستگاه خود مشاهده کنند. نصب نسخه باز بتا اندروید ۹ کار آسانی نخواهد بود و حتی قرار نیست به صورت اتوماتیک دریافت شود بنابراین با تکفارس همراه باشید تا چگونگی نصب نسخه باز بتا اندروید P در گوشی وان‌پلاس ۶ را آموزش ببینید.

اندروید ۹ برای وان‌پلاس ۶ چه ویژگی‌هایی دارد؟

وان‌پلاس از طریق انجمن سایت خود، خبر از عرضه نسخه بتا اندروید ۹ برای پرچمدار فعلی یعنی وان‌پلاس ۶ داد.

در این اطلاعیه، این کمپانی اعلام کرد که نصب این بروزرسانی رابط کاربری جدیدتر، کنترل‌های لمسی اندروید ۹ و دیگر ویژگی‌های تازه سیستم را در اختیار دارندگان این گوشی می‌گذارد.

ضمن اینکه در خبر مربوط به عرضه نسخه بتا، اشاره‌ای هم به ویژگی‌های شخصی‌سازی بهبود یافته مانند پشتیبانی از رنگ غالب، حالت جدید مزاحم نشوید (Do Not Disturb) و حالت گیمینگ ۳/۰ که سبب افزوده شدن اعلانات برای پیام‌های متنی و تماس‌ها می‌گردد، شده است.

البته در این بین، وان‌پلاس به دارندگان مدل ۶ هشدار داده که نصب نسخه بتا اندروید ۹ ممکن است باعث از کار افتادن برخی اپلیکیشن‌ها شود. برای مثال Google Pay در ورژن بتا کار نخواهد کرد و گوگل پلی استور نیز ممکن است مدام پیام دهد که گوشی توسط گوگل تأیید نشده است.

چگونگی نصب نسخه بتا اندروید ۹ در وان‌پلاس ۶

نصب ورژن بتای اندروید P برای وان‌پلاس ۶ آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید آسان نیست ولی اگر طبق دستورالعمل‌های ارائه شده کار کنید، مطمئناً این نسخه از محبوبترین سیستم عامل دنیا را در دستگاه خود خواهید داشت.

اولین کاری که دارندگان وان‌پلاس ۶ باید انجام دهند، دانلود فایل نصبی و قرار دادن آن در حافظه داخلی دستگاه است. در مرحله بعدی، این فایل باید به پوشه Root Directory گوشی منتقل شود که می‌توانید این کار را از طریق اپلیکیشن مدیریت فایل وان‌پلاس انجام دهید.

در گام بعدی، باید به‌روزرسانی سیستم را آغاز را کرد که برای انجام این کار باید به قسمت System Update در تنظیمات دستگاه مراجعه نمایید. پس از دسترسی به منوی موجود در گوشه بالا سمت راست، گزینه Local Upgrade مشاهده خواهد شد که با کلیک روی آن، کاربر خواهد توانست گزینه نصب نسخه بتا اندروید ۹ را انتخاب کرده و نصب را آغاز نماید.

پس از اینکه به‌روزرسانی انجام شد، با خاموش و روشن کردن وان‌پلاس ۶، این گوشی در نسخه‌ی بتای اندروید P و رابط کاربری Oxygen اجرا خواهد شد.

چگونگی نصب نسخه‌ی بتای اندروید P در وان‌پلاس ۶ - تکفارس 

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان دقیق عرضه نسخه ثابت اندروید P برای پرچمدار فعلی وان‌پلاس منتشر نشده ولی تا آن زمان، دارندگان وان‌پلاس ۶ می‌توانند گوشی خود را با ورژن بتا اندروید ۹ مشاهده کنند.

اگر شما گوشی وان‌پلاس ۶ دارید، پس از نصب این نسخه بتا، در مورد چگونگی ظاهر دستگاه و عملکرد آن، نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید