کیفیت صدای بهتر با هدفون‌های WH-1000X شرکت سونی - تکفارس 
کیفیت صدای بهتر با هدفون‌های WH-1000X شرکت سونی - تکفارس 

کیفیت صدای بهتر با هدفون‌های WH-1000X شرکت سونی

سید محمد معلمی
۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - 18:30
کیفیت صدای بهتر با هدفون‌های WH-1000X شرکت سونی - تکفارس 

علی رغم تولید شاهکار مانند هدفون‌های دارای تکنولوژی حذف صدا (Noise Canceling) به نام WH-1000X توسط سونی، این کمپانی پا پس نکشیده و قصد دارد باز هم با ارتقا این محصولات، برتری خود را به دیگران دیکته کند.

کیفیت صدای بهتر با هدفون‌های WH-1000X شرکت سونی - تکفارس 

به جای اینکه هدفون دیگری را تولید کند، سونی محصول مدرنش یعنی هدفون‌های WH-1000XM3 خود را بهبود بخشیده است. به گفته این کمپانی، جدیدترین هدفون تولید شده نسبت به مدل قبلی یعنی WH-1000XM2 بیش از ۴ برابر بهتر شده زیرا در آن فناوری‌های بیشتری به کار رفته است. آن دسته از افرادی که می‌خواهند هدفون WH-1000XM3 را خریداری کنند، باید تا ماه سپتامبر صبر کرده و برای تصاحب آن به سایت‌های Best Buy و Amazon مراجعه کنند و ۳۵۰ دلار بپردازند.

یانگ چنگ، مدیر بخش محصولات صوتی و تصویری سونی می‌گوید: ما از اینکه توانسته‌ایم سومین نمونه از سری هدفون فوق پیشرفته خود یعنی WH-1000X که مجهز به تکنولوژی حذف صدا است را تولید نماییم، احساس غرور می‌کنیم.

او ادامه می‌دهد: جدیدترین هدفون سونی تکنولوژی حذف صدا را وارد فاز جدیدی می‌کند که سبب می‌شود فرد استفاده‌کننده بدون تأثیر گذاشتن صداهای بیرون، به آهنگ یا موسیقی مد نظر خود گوش کند.

محصول جدید سونی؛ پیشتاز هدفون‌های دارای تکنولوژی حذف صدا

سونی با ارتقا هدفون WH-1000XM3 و قرار دادن پردازنده جدید مربوط به تکنولوژی حذف صدا یعنی QN1 (که نسبت به نمونه قبلی بهتر است)، کیفیت صدای بهتری را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

جدیدترین پردازنده از شنیده شدن صداهای بیرونی مانند صداهای موجود در خیابان جلوگیری می‌کند تا لذت گوش دادن به موسیقی و موزیک را در افراد دو چندان نماید.

تکنولوژی به کار رفته یعنی استفاده از دو سنسور که به Dual Noise Sensor مشهور است، با کمک میکروفون‌های دوگانه پیش از فرستادن صدا به پردازنده برای از بین بردن نویز، باعث شنیده شدن موزیک با بیشترین کیفیت ممکن می‌شود.

به غیر از جلوگیری از شنیده شدن صداهای اطراف، جدیدترین پردازنده سونی می‌تواند از طریق یک سیگنال پردازنده صوتی ۳۲ بیتی بهترین کیفیت صدا را به گوش شخص کاربر برساند.

به علاوه، با استفاده از یک درایور ۴۰ میلی‌متری و دیافراگم LCP نیز رزولوشن صدا به بیشترین حد خود می‌رسد که می‌تواند بلندترین صداها را پخش کرده و بالاترین میزان فرکانس که ۴۰ کیلوهرتز است را ارسال نماید. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا آنطور که سازنده موسیقی می‌خواهد، صدا را بشنود.

یکی از ویژگی‌های جذاب هدفون‌های WH-1000XM3 این است که موقعیت فیزیکی کاربر را شناسایی می‌کنند و بر اساس جابه‌جایی آنها، تغییر شکل می‌دهند.

ضمن اینکه با فناوری Adaptive Sound Control (کنترل صدای تطبیق دهنده) موجود در هدفون WH-1000XM3، کاربران قادر خواهند بود تا همزمان با راه رفتن، نشستن یا حضور در جای پر سر و صدا، علاوه بر موسیقی در حال پخش، صداهای اطراف را نیز بشنوند.

WH-1000XM3؛ هدفونی کاربردی و راحت

به غیر تکنولوژی‌های به کار رفته در WH-1000XM3، سونی سعی کرده تا ویژگی‌های فیزیکی محصول خود را نیز بهبود بخشد تا هدفونی راحت را در اختیار مشتریان قرار دهد.

بدنه باریک‌تر و جدید، گوشی‌های عمیق‌تر و بالشتک هد بند ضخیم‌تر باعث شده تا فرد استفاده‌کننده احساس راحتی بیشتری کند.

کیفیت صدای بهتر با هدفون‌های WH-1000X شرکت سونی - تکفارس 

جدیدترین دستگاه سونی با پوشش پارچه‌ای و رنگ‌های زیبایی عرضه خواهد شد تا کاربران مدرن پسند خود را راضی کند. امکان استفاده از این هدفون‌ها با روشن نگه داشتن بلوتوث و قابلیت حذف صدا، به مدت ۳۰ ساعت فراهم شده است. ضمن اینکه وجود قابلیت شارژ سریع به کاربران این امکان را می‌دهد تا با ۱۰ دقیقه شارژ، حداقل ۵ ساعت موسیقی گوش کنند.

نظر خود را در مورد هدفون‌های جدید سونی به نام WH-1000XM3 با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید