بنابر گزارش‌ها اپل به دنبال استخدام تیم واقعیت افزوده برای برخی از اپلیکیشن‌های خود است - تکفارس 
بنابر گزارش‌ها اپل به دنبال استخدام تیم واقعیت افزوده برای برخی از اپلیکیشن‌های خود است - تکفارس 

بنابر گزارش‌ها اپل به دنبال استخدام تیم واقعیت افزوده برای برخی از اپلیکیشن‌های خود است

پوریا اسدی
۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - 11:30
اپل

اپل در سال‌های اخیر در زمینه‌ی واقعیت افزوده سرمایه گذاری‌ و شرط بندی بزرگی کرده است و ما برخی از کارهای اولیه اپل را در این زمینه در محصولاتی مانند Animoji، Memoji و برنامه‌ی اندازه‌گیری در آیفون دیده‌ایم. در حال حاضر، با توجه به درخواست اخیر شغل‌های این شرکت ، به نظر می‌رسد محصول بعدی اپل که می‌تواند با واقعیت افزوده سازگار شود برنامه Maps است.

بررسی سایت مشاغل اپل توسط Thinknum نشان می‌دهد که اپل به دنبال تعدادی از مهندسان برنامه‌های کاربردی واقعیت افزوده در سطوح مختلف همراه با یک متخصص فنی، متخصص جلوه‌های ویژه و متخصص رابط کاربری است. این شغل‌های مرتبط به واقعیت افزوده مربوط به ۱۰ تا ۲۲ آگوست هستند و Thinknum معتقد است که این مشاغل ممکن است برای حمایت از تیم Apple Maps ایجاد شده باشد. در ماه جولای، تیم نقشه‌ی اپل به دنبال یک معمار محصول بود و جالب اینجاست که واقعیت افزوده یکی از زمینه‌هایی است که در توصیف شغلی برجسته شده است.

اپل گفت:

نقشه‌های دیجیتال ابزار ضروری زندگی روزمره‌ی ما شده است، اما علی رغم همه‌گیر بودن آنها، هنوز در دوران کودکی خود بسر می‌برند. از جابه‌جایی شهری گرفته تا موقعیت‌های درون مکانی، از لیادار گرفته تا واقعیت افزوده، پیشرفت تکنولوژی و انواع جدید داده‌ها، نوآوری‌ها را در تمامی‌ زمینه‌های نقشه برداری دیجیتال قدرت می‌بخشد. اگر نقشه‌ها را دوست دارید و در مورد احتمالات آینده آن هیجان‌زده هستید، شما در این شرکت بزرگ مشغول به کار خواهید شد.

یکی دیگر از کارهای ارسالی اپل از ماه ژوئن برای جایگاه مهندس iOS / MacOS، ممکن است فرضیه Thunknum را حتی بیشتر تحکیم کند. در میان برخی از الزامات برای این کار، اپل به دنبال کسی با “آشنایی با نقشه‌ها” و “آشنایی با API‌های واقعیت افزوده” است. اشاره به نقشه برداری و واقعیت افزوده این شغل در ماه ژوئن را به تلاش‌های اپل درزمینه‌ی واقعیت افزوده و نقشه‌ در شغل ماه‌های جولای و آگوست متصل می‌کند.

در اوائل سال جاری گزارش شد که اپل به دنبال بازسازی نقشه‌های این شرکت است. اپل در زمینه‌ی دقت بهتر در این نسخه جدید نقشه تلاش می‌کند و این شرکت اطلاعات را، به عنوان بخشی از این تلاش‌ها، خود جمع آوری کرده است. اگر اپل واقعیت افزوده را به Maps اضافه کند، با نقشه‌های دقیق‌تر می‌تواند با Google Maps و دیگران در این فضا رقابت کند. بر روی گوشی‌ها، واقعیت افزوده  می‌تواند به گردشگران کمک کند تا بهتر با یک شهر جدید آشنا شوند، حرکت کنند و آن را درک کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.