دعوت‌نامه‌های همایش Gather Around اپل ارسال شدند - تکفارس 
دعوت‌نامه‌های همایش Gather Around اپل ارسال شدند - تکفارس 

دعوت‌نامه‌های همایش Gather Around اپل ارسال شدند

سید محمد معلمی
۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - 19:30
دعوت‌نامه‌های همایش Gather Around اپل ارسال شدند - تکفارس 

حالا دیگر اپل خود را آماده یک روز بسیار مهم می‌کند زیرا قرار است در تاریخ ۱۲ سپتامبر از آیفون‌های جدید و برخی دیگر از محصولاتش رونمایی کند به همین دلیل دعوت‌نامه‌های مربوطه را به افراد مدنظر خود ارسال کرد.

آنطور که خودِ اپل عنوان کرده، قرار است علاوه بر سه آیفون جدید، از سری ۴ اپل واچ و مدل‌های جدیدی از آیپد پرو نیز رونمایی شود.

همایش اپل را با نام Gather Around بشناسید

اپل از طریق رسانه‌ها اقدام به دعوت افراد مدنظر به همایش سال ۲۰۱۸ خود یعنی Gather Around کرده است. این رخداد قرار است در تاریخ ۱۲ سپتامبر و در محل تئاتر استیو جابز اپل پارک ایالت کالیفرنیا برگزار شود.

آن‌طور که در عکس موجود می‌بینید، دعوت‌نامه‌های اپل دارای یک تصویر از حلقه هستند که عبارت Gather Around را نشان می‌دهند. این حلقه نشان‌دهنده ساختمان حلقوی شکل اپل پارک در کالیفرنیا است.

دعوت‌نامه‌های همایش Gather Around اپل ارسال شدند - تکفارس 

همانطور که پیش از این نیز در خبرها اشاره کردیم، قرار است در تاریخ ۱۲ سپتامبر از سه گوشی آیفون با صفحه نمایش ۶/۵ و ۵/۸ اینچی اولد و ۶/۱ اینچی ال‌سی‌دی رونمایی گردد که ظاهر همه آنها به آیفون ایکس شباهت خواهد داشت.

دیگر محصولات اپل که انتظار می‌رود در Gather Around معرفی شوند، سری ۴ اپل واچ، یک لپ‌تاپ مک‌بوک ایر، تبلت آیپد پرو جدید و یک مک مینی ارتقا یافته خواهد بود.

تصاویری از آیفون ایکس اس و سری ۴ اپل واچ

مدت کوتاهی پس از اینکه اپل دعوت‌نامه‌های خود را ارسال کرد، برخی از خبرگزاری‌ها تصاویری از آیفون‌های اولد و اپل واچ را منتشر کردند.

به گزارش تکفارس و نقل از ۹to5Mac، آیفون‌های دارای صفحه نمایش ۶/۵ و ۵/۸ اینچی اولد، هم‌چون سابق که یک حرف اس (S) به آخر گوشی‌های جدید اضافه می‌شد، با اسم آیفون ایکس اس شناخته خواهند شد. این اتفاق پیش از این هنگام معرفی آیفون ۶ اس نیز رخ داده بود که این دستگاه نسبت به نمونه قبلی خود دارای امکانات بیشتری بود.

دعوت‌نامه‌های همایش Gather Around اپل ارسال شدند - تکفارس 

آیفون ایکس اس را می‌توان با رنگ طلایی نیز در بازار مشاهده کرد. البته نباید فراموش کنیم که قرار بود سال گذشته هم آیفون ایکس با رنگ طلایی در بازار عرضه شود و حتی این رنگ به تأیید کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) نیز رسید ولی هرگز راهی به بازار نیافت بنابراین این احتمال وجود دارد تا آیفون ایکس اس را با رنگ طلایی در بازار مشاهده کنیم.

علاوه بر آیفون ایکس اس، تصاویری از اپل واچ سری ۴ نیز به چشم می‌خورد. مهم‌ترین تغییر این ساعت هوشمند به ظاهر آن مربوط می‌شود زیرا صفحه نمایش لب به لب و ضخامت کم‌تری در آن شاهد خواهیم بود. این اپل واچ جدید دارای صفحه اصلی جدیدی نیز خواهد بود که در یک لحظه، اطلاعات کاربردی و زیادی را در اختیار شخص استفاده‌کننده قرار می‌دهد.

البته هنوز هم اخبار و شایعات ضد و نقیضی در مورد آیفون ایکس اس و اپل واچ سری ۴ به گوش می‌رسد که مهم‌ترین آنها در مورد قیمت آیفون ایکس اس می‌باشد که به خاطر قطعی نبودن، از گفتن این نکات صرف نظر می‌کنیم.

در پایان اشاره کنیم که هم‌چون همیشه، اپل همایش Gather Around را به صورت از سایت رسمی خود پخش خواهد کرد که افراد علاقه‌مند از هر نقطه از کره زمین می‌توانند آن را مشاهده کنند.

به نظر شما، قیمت آیفون ایکس اس و اپل واچ سری ۴ چه‌قدر خواهد بود؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید