لانچر PocoPhone F1 در گوگل پلی قرار گرفت - تکفارس 
لانچر PocoPhone F1 در گوگل پلی قرار گرفت - تکفارس 

لانچر PocoPhone F1 در گوگل پلی قرار گرفت

وحید درگایی
۸ شهریور ۱۳۹۷ - 22:00
لانچر PocoPhone F1 در گوگل پلی قرار گرفت - تکفارس 

شیائومی که به تازگی گوشی هوشمند جدید خود یعنی PocoPhone F1 را معرفی کرده است، امروز اعلام کرد کاربران می توانند لانچر این گوشی را از گوگل پلی دانلود و روی گوشی های شان نصب کنند. ادامه خبر را در تکفارس بخوانید.

این لانچر که با Miui 9.6 نیز هماهنگ شده و قابلیت های آن را با خود به همراه دارد، قابلیت های زیادی نظیر مخفی کردن برنامه ها و کشوی برنامه ها را در خود دارد که پیشتر در Miui دیده نشده بود و بنظر می رسد که شیائومی با این ابتکار عمل و هماهنگ سازی بهینه این قابلیت ها توانسته رابط جذابی را خلق کند و با قرار دادن آن روی گوگل پلی سعی کرده تمام کاربران اندرویدی را با دستگاه جدیدش آشنا کند.

Poco Launcher که در نهایت یک اپ دراور یا کشوی برنامه ها به Miui اضافه کرد، بنظر می رسد توانسته ظاهر زیبا و زیرکانه ای را برای خودش دست و پا کند که این دو مشخصه باعث جذابیت دو چندان آن شده است. همچنین قابلیت جست و جوی اپلیکیشن ها نیز اضافه شده و در این قابلیت شما می توانید برنامه مورد نظرتان را بر اساس روز نصب، اسم و حتی رنگ آن جست و جو کنید که قابلیت جذابی بنظر می رسد.

از آن جایی که این لانچر بیشتر یک تغییر ظاهر برای Miui به شمار می رود، شما هنوز هم می توانید از قابلیت های قبلی Miui استفاده کنید و چند برنامه را به صورت یک پکیج روی صفحه اصلی قرار دهید و قابلیت مخفی کردن اپلیکیشن ها نیز در اپ دراور اضافه شده که می تواند کاربردی باشد.

ولی هنوز کاستی هایی در این لانچر وجود دارد که بنظر می رسد با به روزرسانی های  شیائومی این کاستی ها برطرف شوند چرا که این لانچر هنوز در نسخه بتا و آزمایشی به سر می برد و ممکن است بعضی برنامه ها باعث ناسازگاری در آن شوند.

نظر شما راجع به Poco Launcher چیست؟ نظر خودتان را با تکفارس درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید